Dobry den. Chcem sa spytat ci je WPF vhodny na jednoduche 2D hry?
Fórum › .NET
C# a WPF
Na skutečně jednoduché hry ano (piškvorky, hledání min a podobné hry jsou v pohodě), na cokoliv složitějšího, kde se něco hýbe, bych spíš vzal XNA. Výhod je několik - je to dělané na hry a tutoriálu najdeš opravdu kvanta, zatímco pro 2D hry ve WPF skoro nic.
Jen pro zajímavost, nedávno jsem zaslechl zvěsti o možnosti vytvoření WPF UI v XNA hrách, to by byla božská kombinace :)
To Chrasty : Tak na piskorky je vhodne hoci co! Na XNA nemozem nic najst v CZ/Sk jazyku.
To Quiark : Taky pravda... ok, takže klidně i složitější hry:) Ale i tak, kdybych měl na výběr (což na desktopu máš), pořád bych si vybral XNA - krásná práce s vektory, texturami a "herní" grafikou obecně.
To Anonymní uživatel : O XNA najdeš pár článků i tady, mohou posloužit jako odrazový můstek http://programujte.com/index.php?rubrika=26&sekce=139&kategorie=365
To Chrasty : Este by som sa chcel spytat ako zapnem v WPF doublebuffering, lebo ked posuvam obrazok tak mi preblikava podobne ako vo WinForms.
Při svých hrátkách s WPF jsem to nikdy nepotřeboval, ale zkusil jsem se podívat i na Google a ten to potvrzuje - Double Buffering je zapnutý ve WPF už defaultně a ani není možné ho deaktivovat. Je to díky tomu, že tahle technologie běží nad DirectX. Žádné řešení se mi najít nepovedlo...
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
WPF UserControl — založil David Roško
Dock ve WPF? — založil Anonymní uživatel
WPF zdrojákoviště — založil Montezo
Moderátoři diskuze