učím se C++ a v druhé lekci je úkol udělat několik zpráv ale všechny se mi zobrazují na prvním řádku,tudíž bych potřeboval kod na odřádkování děkuji :)
Fórum › C / C++
Odřátkování
například že v C++ jde udělat úplně všechno? v c# to není tak dobrý jak C++ ale C# je lechčí ne?
jinak je to endl; zapoměl jsem na to :)
C++ je král v céčkách si myslím a vy?
Jako drist neskutočný...Možno sa ti zdá super C# pretože je to highendový jazyk ale pokiaľ chceš narábať s Assemblerom pomocou C# tak to asi nejde priamo,musíš využiť COM OBJEKTY na C++ DLLka,EXEčka a takto to prepojiť.Ináč potom nepoznám Linux,ktorý podporuje .NET,.NET patrí LEN a LEN do Windowsu teda pokiaľ chceš urobiť niečo v C# pre Linux musíš skopírovať a pridať do inštalácie aj .NET framework,ktorý na 99,9998% Linuxoch nepôjde.Pokiaľ ide o shareware projekt pre Linux a robíš ho v C# tak musíš distribuovať .NET pre Linux zadarmo,čo je veľké sústo.
Výhody C++:
[seznam]
- prístup ku ASM a HW
- beží mimo OS,bez závislosti na framework
- dá sa v ňom naprogramovať ako pre Linux tak aj pre Windows
- Jednoduchý jazyk
- Potomok jazyka C,teda ako keby to bol jazykový pack 2 in 1
- Rýchly (pôvodne bol aj Win 7 postavený na .NET frameowrku ale bol strašne pomalí,prešlo sa na C/C++)
- vhodný na veľké aplikácie
[/seznam]
2 Mega.Lama: S vetsinou souhlasim az na 2 vyjimky:
- jednoduchy -> to tedy urcite ne.Kdyby byl tak jednoduchy, tak by od nej lamky neutikaly pryc k c#
- rychly -> mozna, ale je hodne nachylny na architekturu, kdezto .NET neni, tam se program zkompiluje a optimalizuje pro danou architekturu a bezi vsude stejne, ale u c++ to fakticky neplati. To, ze udajne MS presel z .NET zpatky na native u Win7 kvuli rychlosti se mi zda trochu jako blbost, protoze jadro vzdycky musi psat v c++/ASM kvuli bodu 1, ktery si sam napsal.
Pak pro normalni features uz si muzou dovolit pouzit .NET, protoze muzou jeho runtime lepe propojit s jadrem a ten vykonostni rozdil oproti native uz bude minimalni.
To dannyk :
1) vyvozovat jednoduchost tim, ze "lamky" utikaj jinam, neni zrovna moc relevantni argument...
2) trochu tento bod rozved - zajima me jak je myslena "zavislost na architekture"
Jinak jak se program predelava do pseudokodu, tak to nikdy nemuze byt tak rychle jako dobre napsanej program v C nebo ASM
podminkou je samozrejme to "DOBRE" .. kdyz se neco napise spatne tak to assembler nezachrani :D
2 KIIV:
1, To s tou jednoduchosti sem mozna ujel, ale vseho vsudy jo. Podle me je c++ krasny jazyk, ale ne lehky.Uz jen klasicke peklo pro zacatecniky pointery.Navic veskera sprava pameti a s tim spojene leaky.Podle me opravdu jednoduchy fakticky neni.
2, Krasnou ukazkou zavislosti je X86 a X64 architektura. To co je na X64 tak na X86 clovek nespusti a podobnych prikladu by nasel dost (na ruzna mobilni zarizeni atd). U .NET tohle clovek prakticky neresi, napise jeden kod, ten spusti na libovolne architekture, ktera podporuje dany framework a runtime se postara o zbytek.
Jak sam pises, musi se to napsat DOBRE, jinak tomu nepomuze ani panbuh (mozna maximalne tim, ze prida vykon :D)
Ja nerikam, ze je c# rychlejsi,jen to,ze v normalnich desktop aplikacich je vykonnostni rozdil relativne zanedbatelny.Jiste,ze vzdycky kod prelozeny na urcitou architekturu bude rychlejsi, nez kdyz se musi neco obstaravat bokem.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Moderátoři diskuze