Prosím o radu či mám niečo v mysql nastaviť, alebo mám chybu s scripte. Script mám uložený v htdocs ako výpis.php v zložke objednavky.
Tu je script :
<?
require("nastaveni.php");
$sql = "EXPLAIN SELECT * FROM `objednavky` WHERE 1";
?>
Ale keď dám príkaz : http://localhost/objednavky/vypis.php, tak sa mi ukáže prázdna stránka.
Vopred ďakuje za radu.
Fórum › MySQL
Výpis z mysql
To KIIV :
To mám v tej istej zložke ako nastaveni.php :
<?
$SQL_Server = "localhost";
$SQL_Uzivatel = "root";
$SQL_Heslo = "";
$Databaze = "irca";
?>
To Nrigo :
Díky, ale nikde tam nieje názov databázy, kde ho mám vložiť? Som úplný začiatočník samouk v databázach.
To klobása-irča :
Sorry veď ho mám v nastavení.
To klobása-irča :
Ale predsa mi tu niečo chýba : názov tabuľky, ten Tvoj script mi vypisuje chyba v riadku 6
To Nrigo :
Tu je celý script, ktorý som zadal :
<?
$result=mysql_query($sql) ;
while($bn=mysql_fetch_array($result)
{ $vypis=$bn["irca"];
echo "$vypis";
}
?>
pocuj... radim ti.. najprv si nastuduj nieco o php na internete najlepsie, lebo vidim ze tomu nejak nechapes...skus ist na www.php.net a pozriet si co tie funkcie robia...
spravne to ma byt takto:
<?
while($bn=mysql_fetch_array($result))
{ $vypis=$bn["irca"];
echo "$vypis";
}
?>
To Nrigo :
Teraz mi to vypisuje : Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\xampp\htdocs\Objednavky\vypis.php on line 5
ci pana.. neviem ci to ma cenu ;/ ..
<?
$SQL_Server = "localhost";
$SQL_Uzivatel = "root";
$SQL_Heslo = "";
$Databaze = "irca";
MySQL_Connect("$SQL_Server", "$SQL_Uzivatel", "$SQL_Heslo");
MySQL_Select_DB("$Databaze");
while($bn=mysql_fetch_array($result))
{ $vypis=$bn["irca"];
echo "$vypis";
}
<?
To Nrigo :