Mám problém s netem. Potřebuju rozvést Wi-Fi internet, kterej je do switche vedenej síťovym kabelem pomocí switche do dvou počítačů tak, aby mohli bejt oba počítače najednou na internetu a zároveň, aby druhýmu fungoval internet, když je první vypnutej.
Doma jsem tohle řešení měl, ale tam mi stačilo pouze zadat automatický získávání adres na obouch PC a vše fungovalo bez problémů. Ale to bohužel zde nefunguje. Nevim jak mám zadat IP adresy. Když zadám stejný na obou, tak je jasný, že to nefunguje (a ani fungovat nemůže) a když zadám jiný, tak to funguje jenom na tom, kterej má IP adresu, jakou přidělil poskytovatel.
Co se týká sítí, tak jsem téměř naprostej amatér, takže bych byl vděčnej za radu, jako pro absolutní lamu. Děkuju moc.
PS: Čet jsem o tomhle problému něco s nějakym Acces Pointem, ale jak ho vytvořit, to nemám ponětí.
Děkuju za rady.
Fórum › Sítě
Rozvod internetu přes switch
Mockrát děkuju. To řešení přes NAT by nejspíš fungovalo, ale mám druhej problém. Jak to zprovoznit? Prej je to implementovaný v samotnejch Windows, ale bohužel nemůžu najít a strejda google taky nepomoch.
To mik2 : no ne to hledej primo v tom wifi zarizeni :) ovislinky to maj, asusy taky... zalezi podle typu toho zarizeni ...
ja sem taky napojenej na AP pres ovislink a tam je jen nastavenej wisp mod a dhcp server.. muzu na to napojit libovolne pocitacu (resp 253 :D)
provider ti dal jen jedno IP proto nemuzes druhe pouzit pokud bys ho pouzil a nahodou by to fungovalo znamena to ze jsi ho ukradl nekomu jinemu.
Proto to jedno IP musi zustat na tom "wifi" a tam se rozdelovat.
Druha vec je napojit ten pc navic do druhe sitove karty v tom pc kde to jde a internet mu sdilet.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Stažení programu/obrazku z internetu přes program — založil dev-c++