Zdravim ... prosim vas vedel by mi niekto poradit aku si mam kupit knihu po precitani Mistrovstvi v C++ ? Nepiste ze google ! Po anglicky neviem takze mi by to bolo nanic . Ale ak vie niekto cz/sk stranku tak to mi moze napisat :-) A inak co je OOP . Viem ze objektove orientovane programovanie ktore pracuje z objektmi . Takze aj hra v C++ OOP dobre som to pochopil ? Takze keby napr. spravim mini strielacku tak pistol alebo panacik by boli objek z OOP ?
Fórum › C / C++
Otazka
Nazdar, s tvojho prispevku je zrejme, ake dalsie knihy potrebujes citat http://www.martinus.sk/?uItem=75575,
http://www.martinus.sk/?uItem=40519, http://www.martinus.sk/?uItem=16485, http://www.martinus.sk/?uItem=70869, alebo http://www.martinus.sk/?uItem=39924.
To A-dy : taková kniha v češtině každopádně neexistuje a obávám se, že přímo jak programovat hry v C++ nebude v knize ani v jiných jazycích. Pokud chceš programovat jednoduché hry, tak ti doporučuji Allegro knihovnu http://alleg.sourceforge.net/, která je na to přímo stvořena, popřípadě SDL.
crAzY^ napsal:
To A-dy : taková kniha v češtině každopádně neexistuje a obávám se, že přímo jak programovat hry v C++ nebude v knize ani v jiných jazycích. Pokud chceš programovat jednoduché hry, tak ti doporučuji Allegro knihovnu http://alleg.sourceforge.net/, která je na to přímo stvořena, popřípadě SDL.
Diky len tam vyzsie som pisal ze neviem po anglicky . Takto sa teda opitam nemusia byt hry ale co by si mi radil po precitani knihy Mistrovstvi v C++ ? Ako by som mal dalej pokracovat ? :-)
To A-dy : Zkoušet... Tím, že přečteš knihu se programovat nenaučíš. Důležité je programovat. Spusta věcí ti dojde i bez knih. Až budeš dokonale ovládat konzoli, můžeš se vrhnout na nějaké API/grafickou knihovnu. Třeba pro ty 2D hry SDL, o kterém je perfektní série článků na rootu.
yaqwsx napsal:
To A-dy : Zkoušet... Tím, že přečteš knihu se programovat nenaučíš. Důležité je programovat. Spusta věcí ti dojde i bez knih. Až budeš dokonale ovládat konzoli, můžeš se vrhnout na nějaké API/grafickou knihovnu. Třeba pro ty 2D hry SDL, o kterém je perfektní série článků na rootu.
Prosim ta mohol by si mi nieco blizsie povedat o API a SDL ? To patri tiez do C++ ? Mozno sa ta pytam sproste otazky ale mam v tom celkom zmetok :-(
To A-dy : co kdyby si použil google, popř. wikipedii?
API http://cs.wikipedia.org/wiki/API, SDL http://cs.wikipedia.org/wiki/Simple_DirectMedia_Layer
A-dy napsal:
Diky len tam vyzsie som pisal ze neviem po anglicky . Takto sa teda opitam nemusia byt hry ale co by si mi radil po precitani knihy Mistrovstvi v C++ ? Ako by som mal dalej pokracovat ? :-)
Pokud mas prectene Mistrovstvi v C++ tak nic lepsiho uz v cestine nenajdes. Pokracovat dal znamena programovat a zase programovat. Pokud neumis anglicky tak ses a vzdy budes hodne ochuzenej, protoze vetsina informaci k ruznym knihovnam a dalsim vecem, ktere drive ci pozdeji budes potrebovat pouzit je a vzdy bude predevsim v anglictine, a tak kdyz se je budes snazit pouzivat budes pri tom neustale narazet na svoji naznalost anglictiny. Takze bys to nemel podcenovat a zacit se vazne ucit i tu anglictinu.
A-dy napsal:
Diky len tam vyzsie som pisal ze neviem po anglicky . Takto sa teda opitam nemusia byt hry ale co by si mi radil po precitani knihy Mistrovstvi v C++ ? Ako by som mal dalej pokracovat ? :-)
Pokud mas prectene Mistrovstvi v C++ tak nic lepsiho uz v cestine nenajdes. Pokracovat dal znamena programovat a zase programovat. Pokud neumis anglicky tak ses a vzdy budes hodne ochuzenej, protoze vetsina informaci k ruznym knihovnam a dalsim vecem, ktere drive ci pozdeji budes potrebovat pouzit je a vzdy bude predevsim v anglictine, a tak kdyz se je budes snazit pouzivat budes pri tom neustale narazet na svoji naznalost anglictiny. Takze bys to nemel podcenovat a zacit se vazne ucit i tu anglictinu.
To A-dy:
Pokud mas prectene Mistrovstvi v C++ tak nic lepsiho uz v cestine nenajdes. Pokracovat dal znamena programovat a zase programovat. Pokud neumis anglicky tak ses a vzdy budes hodne ochuzenej, protoze vetsina informaci k ruznym knihovnam a dalsim vecem, ktere drive ci pozdeji budes potrebovat pouzit je a vzdy bude predevsim v anglictine, a tak kdyz se je budes snazit pouzivat budes pri tom neustale narazet na svoji naznalost anglictiny. Takze bys to nemel podcenovat a zacit se vazne ucit i tu anglictinu.
To A-dy:
Pokud mas prectene Mistrovstvi v C++ tak nic lepsiho uz v cestine nenajdes. Pokracovat dal znamena programovat a zase programovat. Pokud neumis anglicky tak ses a vzdy budes hodne ochuzenej, protoze vetsina informaci k ruznym knihovnam a dalsim vecem, ktere drive ci pozdeji budes potrebovat pouzit je a vzdy bude predevsim v anglictine, a tak kdyz se je budes snazit pouzivat budes pri tom neustale narazet na svoji naznalost anglictiny. Takze bys to nemel podcenovat a zacit se vazne ucit i tu anglictinu.
To A-dy:
Pokud mas prectene Mistrovstvi v C++ tak nic lepsiho uz v cestine nenajdes. Pokracovat dal znamena programovat a zase programovat. Pokud neumis anglicky tak ses a vzdy budes hodne ochuzenej, protoze vetsina informaci k ruznym knihovnam a dalsim vecem, ktere drive ci pozdeji budes potrebovat pouzit je a vzdy bude predevsim v anglictine, a tak kdyz se je budes snazit pouzivat budes pri tom neustale narazet na svoji naznalost anglictiny. Takze bys to nemel podcenovat a zacit se vazne ucit i tu anglictinu.
Spambot?? Ňákej chytrej :)
Houby spambot. Kdyz jsem to dal odeslat, tak se mi to nezobrazilo a tak jsem odmzzl tu citaci v domeni, ze to zpusobuje tu chybu a pak jsem to zkusil odeslat nekolikrat po sobe a pak se to najednou objevilo vsechno. Omlouvam se tedy za nekolik kopii se stejnym prispevkem a pokud to tu nekdo adminuje tak at ty moje ostatni po "16. 11. 2009 @ 11:23" odmazne.
Kublajchan napsal:
To A-dy:
Pokud mas prectene Mistrovstvi v C++ tak nic lepsiho uz v cestine nenajdes. Pokracovat dal znamena programovat a zase programovat. Pokud neumis anglicky tak ses a vzdy budes hodne ochuzenej, protoze vetsina informaci k ruznym knihovnam a dalsim vecem, ktere drive ci pozdeji budes potrebovat pouzit je a vzdy bude predevsim v anglictine, a tak kdyz se je budes snazit pouzivat budes pri tom neustale narazet na svoji naznalost anglictiny. Takze bys to nemel podcenovat a zacit se vazne ucit i tu anglictinu.
No ja som nasiel tieto dve knihy o programovani hier v C++ : http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/programovani/c-standardni-knihovna-a-stl-kompletni-pruvodce/ a http://knihy.cpress.cz/knihy/pocitacova-literatura/programovani/naucte-se-programovat-pocitacove-hry-za-24-hodin/ . Tie by nemohli byt ? :-) A prosim ta dal by si mi niaku stranku (moze byt aj v anglictine) o programovani v SDL ? Len nepis prosim ta google to sa mi teraz nechce hodinu hladat . Diky
To A-dy : Vsadím se, že to, co se naučíš z těch knih za spoustu peněz najdeš i na googlu. A když si přečteš odkaz vedle výsledku hledání "Přeložit stránku" nebo kdyby jsi do googlu napsal "překládač" tak by ti to taky našlo dost zajímavých věcí -> http://translate.google.com/?hl=cs# .
crAzY^ napsal:
To A-dy : Tu knihu, naučte se programovat počítačové hry za 24 hodin mám doma a pokud nezvládáš alespoň základy WinAPI, tak se do toho nepouštěj...
Prosim ta poradil by si mi niaku knihu alebo stranku kde by som sa mohol zaklady WinAPI naucit ? :-)
To A-dy : http://builder.cz/serial91.html
crAzY^ napsal:
To A-dy : http://builder.cz/serial91.html
Diky moc :-))
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Blbá otázka — založil Sarooman
Moderátoři diskuze