Zdravím, ako sa dá docieliť tohoto :
class Trieda1
{
PrvaMetoda()
{
}
}
class Trieda2
{
DruhaMetoda()
{
PrvaMetoda();
}
}
ďakujem za pomoc
Bych to zkusil takto:
class Trieda2
{
Trieda1 tr=new Trieda1 ();
DruhaMetoda()
{
tr.PrvaMetoda();
}
}
To el : dík, to mi z časti pomohlo. Ide o to, že robím program pre rasterizáciu elipsy. Musí byť vytvorená samnostatná trieda, atribúty, metódy . Pred tým než som si spravil samostatnú triedu tak som vyskúšal všetko napratať do jednej funkcie a vtedy my fungovalo všetko ako má, lenže keď som vytvoril samostatnú triedu tak síce kompilátor nevyhodí žiadnu chybu, ale prakticky program nefunguje. Prikladám komplet program, ďakujem za pomoc !
To jozo0025 :
no koukal jsem na to a podle mě je chyba asi tady
Form1 f1 = new Form1();
protože to by znamenalo že vytváříš znovu ten formulář což nejde resp. nejsem si jist zdali je to možné.
Elipsa elipsa = new Elipsa(THIS.PLATNO);
poté by se metoda VykresliPixel(int sx, int sy) nacházela ve třídě elipsa a mohl by jsi se dotázat přímo na ni. Vykreslení by nejspíš fungovalo.
No vyriešilo som to nejak takto
class Elipsa
{
public Graphics graph; // vytvorenie public atributu graph
// ...dalsi kod...
}
private void vykreslit_Click(object sender, EventArgs e)
{
//..kod...
elipsa.graph = this.platno.CreateGraphics();
// ....kod...
}
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku