Zdar lidi chtěl bych se zeptat, jak se vlastně v C++ programujte herní engin, jestli se to dělá jako konzolový aplikace atd, potom bych chtě, jestli by jste mě nedoporučili nějaký knížky, kde bych se mohl C++ naučit (jsem začátečník, tak ty začátečnický a až potm pro pokročilý :D )
Fórum › C / C++
Programování her v C++
Herní enginy, nebo obecně hry programuješ v nějakém jazyce (C++,C#) + nějaké knihovny (DirectX, OpenGL - neptej se na rozdíl, je to stejné jako se ptát, jestli jsou lepší Windows nebo Linux).
Pokud se rozhodneš pro DirectX, tak programování je jako klasická WinAPI aplikace. Na netu o DirectX + C++ najdeš mnoho tutoriálů (čeština okrajově). Již dlouhou dobu o DirectX vychází kurz v časopise CHIP, nebo můžeš sáhnout po snad jediné lokalizované knize http://knihy.cpress.cz/Pocitac/Book.asp?ID=954
Pokud ale nezvládáš C++, tak nejprve začni se samotným C++ a až poté (někdy) se zaměř na hry. Zároveň se to učit nedá. A když přjdeš zrovna na hry, tak budeš postrádat sílu objektů (v C++).
Knih o C++ je spousta. Pokud to s C++ myslíš trochu vážnš, sáhni zrovna po http://knihy.cpress.cz/Pocitac/Book.asp?ID=940
Je ta taky je?t? knihovan SDL a nebo ji? stra?? Allegro. To Mystrovstv? v C++ tak? v?ele doporu?uju. Je to jedna z nejlep??ch pudlikac? o C++ v?bec. Pokud ale teprve za??n?? tak na hry rychle zapome?. Nap?ed t? ?ek? spousta d?iny s konzol? (nikdo se tomu nevyhne - nelze stav?t d?m od 2. patra). Je to n?ro?n?, ale ?ile do toho. :D
hornster napsal:
Zdar lidi chtěl bych se zeptat, jak se vlastně v C++ programujte herní engin, jestli se to dělá jako konzolová aplikace atd, potom bych chtěl, jestli by jste mě nedoporučili nějaký knížky, kde bych se mohl C++ naučit (jsem začátečník, tak ty začátečnický a až potm pro pokročilý :D )