Ahoj,
chtěl bych do Canvasu vykreslit text otočený o určitý počet stupňů. Umí toto nějaká funkce?
Fórum › C / C++
Natočený text
pravda tak ne dělení deseti ale zbytek po celočíselném dělení deseti. např. máš číslo 125 vydělíš 10 dostanes 12 a zbytek je 5 pětku uložíš do proměnný 12 vydělíš 10 dostaneš jedna zbytek 2 ten zase ulozis vemes jedničku vyděliš 10 (celočíselně) dostaneš 0 zbytek 1 kterej uložíš do proměnný, mno a máš tři proměnný který obsahujou 1,2 a 5. jednoduché ne?
Tady jsem to napsal (určitě by to šlo napsat líp):
#include <iostream>
#define MAX 20 //definuju si konstantu MAX
using namespace std;
int main(int argc,char *argv[])
{
int cislo,i=0,ii,zacina = 0; //nadeklaruju si proměnnný (některý i zinicializuju)
int rozlozene[MAX];//stejne tak pole
cout<<"Vlozte prosím cislo ktere chcete rozlozit: "<<endl;
cin>>cislo; //vyzadam si cislo
while(cislo>0)// dokud vysledek není 0 opakuj
{
rozlozene[(MAX-1)-i++] = cislo%10; //cisla ukladam do pole odzadu abych je měl ve správným pořadí
cislo = cislo/10;//uložím si novej výsledek
} //end while
for(ii=0;i<MAX;i++)//projedu si pole
{
if(rozlozene[i]<0)// neinicializovana hodnota je nejaky sileny zaporny cislo
{
continue;
}else{
cout<<rozlozene[i]<<"-";
}
}//end for
cout<<endl;
system("pause");
}
nebo jednodusší spůsob
#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;
int main(int argc,char *argv[])
{
string cislo;
cout<<"Zadej kladne cislo:";
getline(cin,cislo);
cout<<endl;
for(int i=0;i<cislo.length();i++)
{
cout<<((int)cislo[i]-48)<<"-";//misto vystupu si to muzes ukladat do pole
}
cout<<endl;
system("pause");
}
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 41 hostů
Moderátoři diskuze