Zdravim,
dufam ze sa najde niekto zbehli v Java3D. Mam problem s TriangleStripArray a sice pri texturovani. Do appearance natiahnem texturu ktoru by som potrebaval mat cez cely vysledny TriangleStripArray namiesto toho aplikuje texturu na kazdy samostatny vertex => nepouzitelna mozaika.
vopred diki za odpoved
Fórum › Java
Java3D
Ak Java3D je niečo nad OpenGL, potom by mala existovat funkcia / metoda glTexCoord..(float, float)
Ktorú keď zavoláš pred volanim glVertex..(), tak povies, ze ktory bod textury sa na dany vertex má namapovať.
Hodnoty argumentov sa pohybujú od 0 do 1, tak, že (0.0, 0.0) je jeden roh textúry, (1.0, 1.0) opačný. Len už nepametám ktorý je ktorý.
http://www.opengl.org/sdk/docs/man/xhtml/glTexCoord.xml
http://nehe.ceske-hry.cz/tut_06.php
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 35 hostů
Podobná vlákna
Java3D a jeho podpora v apletech — založil Anonymous
Moderátoři diskuze