Dobrý deň . Mám jeden problém . Chcem, aby pri kolízii lopta-tehla sa tehla vymazala . Ale nefunguje to :-( A neviem prečo . Myslím si, že je to správne naprogramované . Bohužial tak nie je . Prosím poradte .
int[] pole = new int[] { 0, 10, 50, 20, 100, 30, 150, 40, 200, 50, 250, 60, 300, 70, 350, 70, 400, 60, 450, 50, 500, 40, 550, 30, 600, 20, 650, 10 };
List<GameObject> tehly = new List<GameObject>();
for (int c = 0; c < tehly.Count; c++)
{
if (new Rectangle(ballMovie.posX, ballMovie.posY, 10, 10).Intersects(new Rectangle(tehly[c].posX, tehly[c].posY, 50, 20)))
tehly.Remove(tehly[c]);
}
// Vykreslovanie tehiel
for (i = 0; i < pole.Length; )
{
brickX = pole[i];
i++;
brickY = pole[i];
tehly.Add(new GameObject(brickX, brickY));
spriteBatch.Draw(brick, new Vector2(brickX, brickY), Color.White);
i++;
}
Mal by to byť všetko potrebný kód . Ešte len pre info : GameObject je trieda, ktorá zisťuje polohu v osách X a Y .