ahoj,
Nevěděl by někdo pomocí, kterých prvků fomuláře je vytvořena hrací deska v tomto videu?
https://youtu.be/U_Gl5O6RWU0?t=103
Díky :-)
Možná jsem otázku špatně koncipoval:
Jaký prvek je nejvhodnější pro realizaci herního plátna pro deskopovou hru?
Jsem narazil na knihovnu GDI+, která obsahuje plno tříd většinou v oboru názvů: System .Drawing, ale příjde mi to docela pracné celou herní desku, takto vykreslovat a pak ještě nějak nastavovat, do toho aby když figurka se nacházela na konkrétním bodu, tak aby se něco provedlo. Přes co se to prosím navrhuje profesionálně? Díky :-)
I kdybys to kreslil celé od A do Z, tak bys to dělal formou komponent/tříd a nakonec by to u deskové hry nebylo tolik práce.
Ujasni si jestli chceš tvořit hru, nebo herní engine. Já bych tipl to první, tak si prostě najdi už hotový engine. Třeba pro Godot (nebo cokoliv jiného) je na YouTube spousta tutoriálů a rychle budeš mít něco funkčního bez patlání se z programováním vnitřností.
#5 gna
takže někde stáhnout obrázek hrací desky monopol a umístit ho do pictureBoxu? Dá se pak ten obrázek nějak naregionovat (nvm jestli je to platný pojem :D), tak aby když se figurka hráče bude nacházet na určité pozici, tak aby to hráči nabídlo například koupi domečku? :D
#9 gna
no pokud tam dám jeden velký PictureBox do kterého vložím obrázek té hrací plochy, tak si říkám že nejlepší by ho pak bylo nějak napozicovat, tak abych se na každé políčko mohl vyvolat událost.
Ps. kdybych chtěl si tu herní desku někde nakreslit, tak jaký program je na to asi nejlepší a nejjednodušší (neumim kreslit :D) na pochopení? :-)
Hele, takhle, já jsem hrál Monopoly asi dvakrát v životě a nepamatuji si, jak se to hraje. Předpokládám, že posun figurek by dělal program podle toho kolik hodíš na kostkách a není potřeba nic vybírat. Takže nepotřebuješ vstupní události z té desky. Klidně mě oprav.
Na té desce jsou jen obdélníky, to nakreslíš v kdečem :-)
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku