Dobrý den,
U jazyka C nejsem zrovna dlouho a nějak takhle bych to udělal já. Čísla zadané uživatelem se raději ukládají jako čísla s pohyblivou čárkou (kdyby náhodou zadal desetinné číslo). Snad to mám dobře. Je to sice nepromyšlené, ale za to přehledné, protože každý výpočet má svoji funkci. Výpočet ve funkcích si musíte už udělat sama. Jelikož se u takovýchto výpočtů používají goniometrické funkce je na začátku nadeklarovaná knihovna math.h. Zde je kód:
#include <stdio.h>
#include <math.h>
float strany(float uhel, float strana1, float strana2);
float uhel1(float uhel, float strana1, float strana2);
float uhel2(float uhel, float strana1, float strana2);
int main()
{
float uhel, strana1, strana2;
//ziskani hodnot od uzivatele
printf("Zadejte uhel: ");
scanf("%f", &uhel);
printf("Zadejte stranu prilehlou uhlu: ");
scanf("%f", &strana1);
printf("Zadejte druhou stranu: ");
scanf("%f", &strana2);
//zobrazeni vysledku na obrazovku
printf("\nStrany trojuhelniku jsou: %.2f, %.2f, %.2f.\n", strana1, strana2, strany(uhel, strana1, strana2));
printf("Uhly trojuhelniku jsou: %.2f, %.2f, %.2f.\n",uhel, uhel1(uhel, strana1, strana2), uhel2(uhel, strana1, strana2));
while (getchar() != '\n');
getchar();
return 0;
}
//funkce pro vypocet treti strany trojuhelniku
float strany(float uhel, float strana1, float strana2){
}
//funkce pro vypocet druheho uhlu trojuhelniku
float uhel1(float uhel, float strana1, float strana2){
}
//funkce pro vypocet tretiho uhlu trujuhelniku
float uhel2(float uhel, float strana1, float strana2){
}