Dobrý den, jsem úplný začátečník a potřeboval bych poradit. Jak zapsat kod když zadání zní tak, že uživatel mi do konzole napíše větu já mám dát ty slova do polí a poté sestřídit podle abecedy(bez ohledu na diakritiku). Předem moc děkuji za odpověd.
Fórum › C / C++
Převod textu do pole a setřídění
Zapiš ho přesně tak, jak jsi ho popsal. Prvně načti větu, rozděl ji na slova a pole seřaď podle abecedy. Neočekávej, že tu za tebe někdo napíše tento úkol - pvně projev snahu, ukaž, co jsi doposud vyplodil. Tady ti poradíme pouze s konkrétními problémy.
Dále ještě napiš jestli se má jednat o C nebo C++. V C++ s STL je to úloha na pár řádků, v C bude o něco málo dělší.
using System;
namespace VstupAVystup.Priklad3
{
class VstupniBodProgramu
{
public static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("Napiš větu: ");
string vstup = Console.ReadLine();
string[] slova = vstup.Split(' ');
foreach (string slovo in slova)
{
Console.WriteLine(slovo);
}
Console.ReadLine();
}
}
}
Propracoval jsem se tedy k tomuto. Ted bádám nad tím jak do toho zařadit to řazení. Mám vytvořit nějakou metodu u toho Console.WriteLine(slovo)? Řazení sem totiž až tak moc nepochopil :) .
Jinak myslím, že se má jednat o C++.
Nejsem si jist, který jazyk používáš, ale vypadá to na Javu/C# - najdi si na internetu, jak se jmenuje funkce pro setřídění pole (netřeba znovu objevovat kolo).
Děkuji mnohokrát, ještě bych měl prosím vás poslední prosbu. Lámu si tady s tím hlavu opravdu dlouho a opravdu nevím. Jestli-že mám takový to kod a mám v něm spočítat počet slov a počet písmen. Tak ten počet slov vypocitam přes Length a ten pocet pismen? Opravdu nemám páru jak, protože když tam zkouším dát ten Lenght tak mi z toho dycky vyjde bud ni, a nebo počet slov.
using System;
namespace VstupAVystup.Priklad3
{
class VstupniBodProgramu
{
public static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("Napiš větu: ");
string vstup = Console.ReadLine();
string[] slova = vstup.Split(' ');
Array.Sort(slova);