Dobrý den. Jakou byste mi doporučili knížku o programování v java pro začátečníka? Jen bych chtěl aby knížka byla novější a zahrnovala i nové trendy v Javě a aby byla v češtině. Předem děkuji.
Fórum › Java
Kniha pro začátečníka v Java
Do začátku nepotřebuješ nejnovější knihu protože základy jsou pořád stejné :) Můžu ti doporučit od Pavla Herouta Učebnice jazyka JAVA , nebo také JAVA 6 Výukový kurz a samozřejmě oficiální tutoriál od sunu http://docs.oracle.com/javase/tutorial/reallybigindex.html :) Ten tutoriál je sice v angličtině ale v programování se bez angličtiny neobejdeš :)
Ahoj, jsem totál amatér - učím se sám a na fórech. Osobně mně pomohla kniha Java bez předchozích znalostí, Průvodce pro samouky od Jamese Koegha. V případě zájmu mám v el. podobě - 75 MB.
V el. podobě mám i Java pro zelenáče od Miroslava Viriuse II. upravené vydání - 65 MB.
N.
Souhlasím s názorem že Programování v jazyce Java od pana Herouta není pro úplné začátečníky nejlepší. Jakmile se však začnete v Javě trošku orientovat (vědět proč je tam main, co znamená to public, static, void, jak fungují třídy a objekty + napsat ty nejjednodušší programy), vřele jí můžu doporučit. Sám jí doma mám a učil jsme se z ní.
Pavel Herout napsal ještě další knihy, z nich zmíním Grafické uživatelské prostředí a čeština. Ta je taky dobrá, bohužel popisuje grafické rozhraní AWT a dnes se používá spíše Swing. Nicméně "ty dobré věci" z AWT se stále používají z AWT i ve Swingu, takže i tuto knihu můžu vlastně doporučit. Ale to už nejsme u knih pro začátečníky.
Určite lacnejší spôsob máš nejakú knižku v elektronickej podobe ako ju kupovať. Posielam ti s čoho som sa pár veci naučíl. Je to lokálna webové knižka ktorú pustíš na svojom PC/NB v pohode aj bez pripojenia na internet (to bol príklad) + sú tam dobre príklady http://www.sendspace.com/file/nt9ht1 (v NB by som mal mať aj nejaké daľšie e-booky ale sú AJ)
#9 Nicolas
#9 Nicolas