ahoj
chtěl bych se zeptat. mám takový problém, že chci použít nějakou podmínku v metodě typu void, abych mohl použít i jiné příkazy. proto se ptám jestli můžu uzavřít do bloku metodu boolean do voidu.
díky za odpověď
ahoj
chtěl bych se zeptat. mám takový problém, že chci použít nějakou podmínku v metodě typu void, abych mohl použít i jiné příkazy. proto se ptám jestli můžu uzavřít do bloku metodu boolean do voidu.
díky za odpověď
#2 liborb
ptám se jestli můžu dělat tohle:
public void metoda (int promenna) {
System.in.read (promenna);
public boolean metoda_kvuli_podmince () {
if (podminka) {
příkaz
} //konec podmínky
} //konec booleanu
} //konec celé metody
nebo jestli tu metodu boolean nemůžu dát dovnitř.
#4 liborb
snažím se naprogramovat v Javě kód, který má rozpohybovat diskusní fórum a za pomocí JSP to dát na net.
Zrovna jsem naprogramoval databázi registrací bez použití databáze, což je docela výkon hned vytvořím obrázek a ukážu vám kód
#5 tečka
a tu metodu jsem chtěl takhle:
public void nahraj_diskusi (int diskuse = /*HTML kód*/) {
System.out.println (diskuse);
public boolean vytvor_novou_diskusi () {
if (Jmeno > 0, Text > 0) //mám již nějaké proměnné takže ty názvy v podmínce jsou proměnné
//vytvoří se nový objekt, diskuse
}
}
#8 tečka
Ja nerozumiem o co tu vlastne ide. Jednoducho vytvorim dve metody nasledovne:
// Kod
// Kod
/*
* Obrovska
* strudla
* kodu
*/
public void nahrajDiskusiu(int diskusia){
System.out.println(diskusia);
boolean b = vytvorNovuDiskusiu(/*tu musia prist tie iste premmenne*/);
}
public boolean vytvorNovuDiskusiu(/* sem umiestnis premenne ktore su treba */){
if(exisujeUzivatel(meno)&&vyhovujuciText(text)/*nevedel som co myslis tym meno>0 a text>0 pocet znakov, nejake id alebo co?*/){
vytvorObjektDiskusie(/*a zase zrejme nejake premenne*/)
}
}
/*
* a zasa strudla kodu
*/
#9 sleepy
to Text je proměná typu int a má hodnotu proměnné text typu String. ten Text je tam o toho, aby zjistil, jestli uživatel něco napsal a potom se to může odeslat.
jinak díky za příklad.
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku