Zdravím při tvorbě hry bych chtěl ukládat výsledky do souboru, na to znám streamwriter a filestream. Když dojde k uložení do souboru, tak nejdřív ověřím jestli ten soubor existuje, když jo tak ho nevytvářím znovu a hodnoty tam zapíšu, potíž je v tom že se mi ta původní hodnota vždy smaže. Poradil by mi někdo, jak výsledky ukládat, aby se hodnoty nesmazávali(asi pole co?) a jak je při běhu aplikace číst? Děkuji
Fórum › .NET
Vícenásobné ukládání do souboru
Ahoj,
popsal si to celkem zmateně, ale dejme tomu že máš dva problémy:
1) Jak ukládat do text. souboru bez odmazání původního obsahu
Zkrátka chceš začít zápis tam, kde skončil zápis poslední neboli appendovat textový soubor.
Zkus http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.io.file.appendtext.aspx
Nebo vygůgli něco jako "C# append text file"
2) Potřebuješ ukládat vícero záznamů za běhu a nevíš předem přesný počet
Na toto jsou v .net frameworku (a nejen tam) kolekce.
http://msdn.microsoft.com/en-US/library/ybcx56wz(v=vs.80)
Popravdě to je celkem základ, bez toho se nehneš. Zkus zapátrat, určitě najdeš i nějaký text v ČJ, pokud ti nevyhovuje AJ.
Evžen
druhej parametr u StreamWriter dej true (append - zapíše text na konec souboru)
#5 antybart
ne... takto:
using (StreamWriter sw = new StreamWriter("file.txt", true))
{
sw.WriteLine("TEXT");
}
ale je nutný ten soubor vytvořit předem... více o třídě StreamWriter na MSDN
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Ukládání do souboru — založil blizzard384
Ukládání do souboru — založil Garret Raziel
Ukládání do souboru — založil Scrat
Ukládání do souboru — založil Ukládání do souborů?
Ukladani do souboru — založil Qvido
Moderátoři diskuze