Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, dá se v c++ naprogramovat něco jako třída Object, jako je v C#,
nebo něco takového?
Děkuji.
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, dá se v c++ naprogramovat něco jako třída Object, jako je v C#,
nebo něco takového?
Děkuji.
Prečo by si vôbec chcel takú triedu v c++?
Každá trieda by ti zaberala viacej miesta kvôli vptr z objektu a boli zbytočné problémy pri viacnásobnej dedičnosti...
Když tu třídu nepotřebuju v c++, tak proč jí potřebuju v C#?
v .NET je trida object hlavne z toho důvodu, ze je to stavebni prvek vseho, co najdes v :NET, můzes do ni dat uplne cokoli a GC to spravuje
v c++ to nepotrebujes, vystacis si s generickym typem, ten narozdil od C# nema takovy omezeni
Keď už sme tu zabrdli do c#, ako sú implementované interface-i v c#? Podobne ako v c++ viacnásobná dedičnosť, čiže každý interface má vlastný pointer do vtable alebo inak?
#6 vitamin
no, to nevim jak přesně se interface chová v paměti u C#, ale .NET je podstatě postavenej na winapi, takže je tu velka pravděpodobnost, že se to chová stejně jako v c++
akorát je otázka, jak přesně se chová GC, jestli to neřeší trochu jinak, říká se, že C#5.0 má vylepšenej GC, ale nikde se moc nedočteš jak/čím přesně, ale to je trochu OT
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku