Dobrý den, při vytváření programu, který přes program Skype odešle zprávu, se mi vyskytla potíž, a to ta, že nemohu zjistit handle tlačítka ''Odeslat zprávu''(potřebuji ho, abych mohl pomocí funkce BM_CLICK zprávu odeslat).
S najitím okna pro editaci textu a vložením textu problém nemám...(Handle oken jsem dohledal pomocí programu Spy++)
Tlačítko odeslat zprávu totiž není tlačítko (okno). Je to jenom bitmapa. Letmo jsem prošel výpis ze Spy++ a vypadá to, že při stisku tlačítka Odeslat nebo při stisku Enter v editačním poli se pošle jedna stejná zpráva, a to WM_USER + 74 (s vyplněným wParam a lParam. Možná by stačilo poslat do toho editačního okna po nastavení textu ještě simulaci stisku klávesy Enter.
Ak sa môžem spýtať . Som začiatočník vo windows api . Veľmi ma zaujala táto diskusia , keďže som o ničom podobnom nevedel (posielanie správ...)
Takže sa vlastne chcem spýtať ako to vlastne funguje , pomocou nejakého programu (pr. Spy++) si nájdem handle "prvku" ktorému chcem poslať správu a potom stačí už iba príkaz SendMessage( handle prvku, identifikátor správy, wParam,lParam); ...?
To musíš být velmi velký začátečník :) neb zprávy jsou ve WinAPI základ. Každá (okenní) aplikace má svojí frontu zpráv, které přijímá ve svojí smyčce zpráv a zpracovává ve WndProc. Cokoliv se stane, tak si o tom informován ve své aplikaci zprávou (pohyb myši, stisk tlačítka, minimalizace okna ... prostě všechno). Tudíž ano stačí znát handle okna (HWND) a můžeš posláním odpovídajících zpráv aplikaci namluvit ledacos, třeba jako tady v tom případě si Skype myslí, že do něj někdo píše text a nakonec stiskne Enter.
Získal som si handle okna , pomocou Spy++. Hodil som ho do správy SendMessage( 00020392, identifikátor správy, wParam,lParam); ale vypíše my to chybu .
invalid digit "9" in octal constant
Tak ako sa to teda používa ? Tuším že je to hexadecimálne číslo a treba ho konvertovať do decimálneho ...alebo sa mýlim ?