Ahoj,
vhodnější by bylo vypsat obsah metody CreateTriangleModel. Bacha na směr normál!
Něco jsem si dříve taky zkoušel, třeba ti to pomůže.
<Window x:Class="WpfExample3.MainWindow"
xmlns="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation"
xmlns:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml"
Title="Maticová transformace" Height="350" Width="525">
<Grid>
<Viewport3D>
<Viewport3D.Camera>
<!-- nastaveni kamery -->
<PerspectiveCamera UpDirection="0,1,0" Position="-10,-10,10" LookDirection="10,10,-10" FieldOfView="45" />
</Viewport3D.Camera>
<ModelVisual3D>
<ModelVisual3D.Content>
<Model3DGroup>
<!-- bodove osvetleni -->
<PointLight Position="-2,-2,4" Color="White" Range="30" ConstantAttenuation="0.5" LinearAttenuation="0.05" QuadraticAttenuation="0.005" />
<GeometryModel3D>
<GeometryModel3D.Geometry>
<!-- pozice bodu a jejich spojeni do trojuhelniku -->
<MeshGeometry3D Positions="-1,1,1 -1,-1,1 1,-1,1 1,1,1 -1,1,-1 -1,-1,-1 1,-1,-1 1,1,-1"
TriangleIndices="0,1,2 0,2,3
3,2,6 3,6,7
4,5,1 4,1,0
7,6,5 7,5,4
1,5,6 1,6,2
4,0,3 4,3,7" />
</GeometryModel3D.Geometry>
<GeometryModel3D.Material>
<!-- material krychle -cervena barva a bily odlesk -->
<MaterialGroup>
<DiffuseMaterial Brush="Red"/>
<SpecularMaterial Brush="White" SpecularPower="2" />
</MaterialGroup>
</GeometryModel3D.Material>
</GeometryModel3D>
</Model3DGroup>
</ModelVisual3D.Content>
</ModelVisual3D>
</Viewport3D>
</Grid>
</Window>
Přepsání do CodeBehind (pokud to vyžaduješ) by měla být trivka
Evžen