Pěkný večer,
už hojnou chvilku se tu potýkám s problémem, jak inicializovat vícerozměrné pole.
#include <stdlib.h> // rand, srand
#include <iostream>
#include <windows.h> // přidává funkci sleep
#include <stdio.h>
#include <conio.h> // přidává funkci system
#include <ctype.h> // přidává _toascii
int pocetKol = 5; // pocet kol
int pocetPrekazek[] = {1,2,4,5,10}; // pocet prekazek v %/herni plochu
int rozmeryPlocha[] = {30,15};
int souradnicePlocha[32][17]; // souřadnice překážek [X][Y] = typ - 3
int pocetZivotu = 3;
int velikostTela = 1;
int souradniceTela[3][3]; // souradnice tela [i][X,Y,smer,typ 1/2]
int level = 0;
int aktualniSmer = 0;
int posledniZmenySmeru[2][1]; // posledni zmena smeru [x][y] = smer
int main()
{
generujOkraje();
generujPrekazky(50);
vykresliPlochu();
souradniceTela[0] = {0,0,0};
system("pause");
return 0;
}
Děkuji za každou radu. Používám kompilátor co je standartně v dev c++ g++.exe a je to v konzoli.