Dobrý den,
děkuji zapodněty. Jsem začátečník a bohužel jsem zatím nevyřešil :/
<? $tabulka = '
<div id="konecna_tab">
<table class="konecna_kalkulace" >
<tr>
<th width="10px">Provedení:</th>
<th>Typ:</th>
<th>Produkt:</th>
<th>Profil okna:</th>
<th>Profil dveří:</th>
<th width="10px">Výška okna:</th>
<th width="10px">Šířka okna:</th>
<th width="10px">Výška dveří:</th>
<th width="10px">Šířka dveří:</th>
<th>Typ skla</th>
<th>Barva</th>
<th width="10px">Počet kusů:</th>
</tr>
<tbody>
<tr id="tr_done">
<td class="done"><div name="done_provedeni" id="text_provedeni"><!-- --></div> </td>
<td class="done"><div name="done_typ" id="text_typ"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="text_produkt" id="text_produkt"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="text_profil_okna" id="text_profil_okna"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="text_profil_dvere" id="text_profil_dvere"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="vyska_okna_done" id="vyska_okna_done"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="sirka_okna_done" id="sirka_okna_done"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="vyska_dveri_done" id="vyska_dveri_done"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="sirka_dveri_done" id="sirka_dveri_done"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="typ_skla_done" id="typ_skla_done"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="barva_done" id="barva_done"><!-- --></div></td>
<td class="done"><div name="kusy" id="kusy"><!-- --></div></td>
</tr>
</tbody>
</table>
</div> ';
echo $tabulka;
?>
Tento obsah je ve formuláři, který se posílá na php-soubor, kde by se to mělo zpracovat.
souboru začínám s inicializací : $tabulka = $_POST['tabulka'];
Ve zprávě se mi však zobrazí jen název proměnné.
Připomínám, že se tabulka plní pomoci metody append a selectboxu. Nebudetedy potřeba nějak tu proměnnou znova načíst, aby se mi odeslala i stím obsahem?