Ahoj,
tak už mi malloc vrací nuly, nemám 32GB RAMek, abych nemohl alokovat půl gigovou proměnnou Kdybych byl minimalista, tak bych to asi ještě nějak šetrně poskládal, ale příjde mi to už zbytečný, víc zdrojů, víc možností i do budoucna, pořád počítat jestli si můžu alokovat 300MB pole pro odhazování nějakejch výsledků nebo ne mě nebaví.
Co všechno se v programu musí změnit, aby se ten kód rozjel? Funguje Win32 api, GDI a takový ty základní funkce jako WriteFile, LineTo, PlaySound, malloc, smyčka zpráv a tak, nebo se to musí psát už v něčem jiném? Změnu velikosti proměnných pro ukládání pod kontrolou (snad) mám, používám tam int32_t a podobné typy. Můžete jen ve stručnosti naznačit, v čem může vzniknout problém při přechodu na 64 bit a v čem spíš ne? Zatím si instaluju SDK do VC++ 2010, nemá tam 64bit kompilátor ale co jsem četl, tak se to dá postahovat.
Díky