čau, toto mi píše překladač u CodeBlocks když dám build
aaa - Debug": The compiler's setup is invalid so Code::Blocks cannot find/run the compiler. Probably the toolchain path within the compiler options is not setup correctly?! Skipping...
co s tím?
#include<gl>
void onResize (int w, int h)
{
glMatrixMode (GL_PORJECTION);
glLoadIdentity ();
glViewport (0,0,w,h);
gluPerspective (45,(double)w / (double)h,1,100);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
}
void init() {
glEnable(GL_DEPTH_TEST); // povolí se testování hloubky
glClearColor(1.0,1.0,1.0,1.0); // nastaví se barva pozadí
glEnable(GL_LIGHTING);// zapnou se svìtla
glEnable(GL_LIGHT0); // zapne se svìtlo 0
}
void onDisplay(void){
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); // vymaže se frame buffer a depth buffer, aby se do nìj mohlo zaèít znovu kreslit
glLoadIdentity(); // modelview matice se nastaví na jednotkovou
glTranslatef(0.0, 0.0, -4.0); // provede se posun
glutSolidTeapot(1); // vykreslí se konvice (to je jeden ze tvarù, které má GLUT pøednastavené)
glutSwapBuffers(); // prohodí se buffery (jeden se pošle na výstup a do druhého se zaène znovu vykreslovat).
}
int main(int argc, char ** argv)
{
glutInit (&argc,argv);
glutInitDisplayMode (GLUT_RGBA | GLUT_DEPTH | GLUT_DOUBLE);
glutInitWindowSIZE (640,480);
glutInitWindowPosition (10,10);
glutCreateWindow ("Moje první glut okno");
glutDisplayFung (onDisplay);
glutIdeFunc (onDisplay);
glut ReshapeFunc (onResize);
init();
glutMainLoop();
return 0;
}