#1 lokem22
Ahoj,no pokiaľ mapuješ tak môžeš označiť viac objedktov,samozrejme pri UV mapovaní kde tú textúrku už upravuješ na mieru sa to nedá robiť tak globálne a treba každému pristupovať zvlášť ale ja osobne by som to spravil tak že by som natexturoval jednu vec a potom už len skopíroval ten predmet a dal ho tam kde máš tie ostatné,pokiaľ nechceš aby to vypadlo úplne presne tak si sprav 3 rôzne textury toho objektu a rôzne to tam rozháč,neviem teda presne čo robíš ,ale mapovať každý zvlášť je strata času a niečo dorábať vo photoshope je tiež strata času hlavne keď to max spraví rýchlejšie . BTW pokiaľ robíš niejakú hru alebo scény,tak si sprav objekty ,napr auto1 lampa1 aj natextúrované a potom to už len hoď na scénu ,neviem si ani predstaviť že by som spravil napríklad ulicu a textúroval to na koniec všetko po jednom,sa ti môže stať že niekde ostane neotextúrované miesto ktoré si nevšimneš,pri väčšom počte vecí sa to stane