Jak pročítám různá fóra, tak docela oblíbená kombinace je C++, OpenGL, SDL, přičemž SDL se používá pro nastavení různých menu a ovládacích prvků a OpenGL pro tvorbu grafiky. Viděl jsem však, že to co se dá vytvořit pomocí SDL jde i v OpenGL. Proč tomu tedy tak je, že se raději používá ta kombinace tří ?
Fórum › C / C++
C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL
#1 Kolemjdouci
C++ je považovaný za vyšší programovací jazyk a má vytvorené špeciálne knižnice, ktoré umožňujú jednoduchý prístup k API funkciám pre OpenGL a navyše poskytujú aj určitú nadstavbu. SDL je knižnica, ktorá je schopná s počítačovou grafikou, zvukom, videom, vláknami, atď. a je napísaná v jazyku C. Rozdiel ? Vďaka priamej podpore OpenGL umožňuje SDL renderovať aj 3D grafické objekty.
Právě že to okno pomocí OpenGL by mělo jít udělat, viděl jsem to na youtube, jsou tam nějaký tutorialy.
#5 Kolemjdouci
Tak potom se okno vytvářelo pomocí nějakých OS-specific nástrojů (např. pro Windows WinAPI). SDL se používá právě pro odstranění této platformové závislosti.
Aha, to je docela dobrý poznatek, dík.
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
SDL, OpenGL, DirectX — založil radypala
2d hry direct2d vs opengl vs sdl vs qt — založil rodinne.baleni.ryze
SDL/OpenGL - změna barev při texturování — založil frantta
Moderátoři diskuze