Zdravím, tahle otázka je směřovaná na openGL odborníky nebo fakt dobré matematiky.
Věnuju se openGL a jsem u tohohle tutorialu: http://nehe.ceske-hry.cz/tut_28.php
Všechno vpohodě funguje, tutoriál je založený na kostře 4x4 bodu. Chci si ale zkusit vytvorit mapu, kde bude 1024x1024 vstupních bodu.
Podle mě budu muset upravit implementaci tehle funkce:
POINT_3D Bernstein(float u, POINT_3D *p) {
POINT_3D a = pointTimes(pow(u,3), p[0]);
POINT_3D b = pointTimes(3*pow(u,2)*(1-u), p[1]);
POINT_3D c = pointTimes(3*u*pow((1-u),2), p[2]);
POINT_3D d = pointTimes(pow((1-u),3), p[3]);
POINT_3D r = pointAdd(pointAdd(a, b), pointAdd(c, d));
return r;
}
kde pointer p ukazuje na pole kde je 1024 prvku a ne jenom 4 prvky. Jistý si tím ale nejsem. Za jakýkoliv help díky..