Když mám vytvoření jednoduhého čtvrce v oGL, tak je vytvořen pouze z jednoho polygonu. Otázka zní, zda-li jde počet polygonů na tomhle čtverci zhustit, třeba na 64...
Fórum › C / C++
Zvětšení počtu polygonů OpenGL
Tak všechno jde, ale chce to strukturu pro ukládání dat. Ve své sočce jsem každý pravidelný čtyřúhelník ukládal pomocí trojúhelníků a ty můžeš dělit výškami do aleluja. V případě čtverce tedy rozdělit úhlopříčkami a pak vzniklé trojúhelníky dělit výškami, dokud jich nemáš 64. Ale pochybuju, že by tento postup použil profík.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 110 hostů
Podobná vlákna
Otočení polygonu — založil Sekera256
C++, OpenGL, SDL /// C++, OpenGL — založil Kolemjdouci
Zvětšení stránky — založil UrbiCZ
Zvetseni obrazku — založil Tomik
Moderátoři diskuze