Ahojte, mám takový problém, začínáme ve škole programovat v OpenGL a učitel říkal, že bychom měli používat minimálně verzi 3 a výš, a optimálně 3.3 a výš. Můj notebook má ale pouze následující podporu:
- v. 2.1 - 100%
- v. 3.0 - 82%, nepodporuje:
- Shading language version 1.30
- GL_EXT_framebuffer_multisample
- GL_EXT_gpu_shader4
- GL_EXT_texture_integer
- v. 3.1 - 75%, nepodporuje
- Shading language version 1.40
- GL_ARB_texture_buffer_object
- dál už téměř nic
Jde nějak nasimulovat funkčnost vyšší verze OpenGL, než mám nebo nemůžu programovat pro vyšší verzi, než jakou podporuje můj počítač? Výše jsem napsal věci, které daná verze OpenGL nepodporuje, o co se jedná? Bude mi to při programování dělat problémy? Díky moc. Mějte se :-)