Odpoveď na túto otázku by sa (ako skoro všetko) dala nájsť na googli, ale ja som už googlil dlho a nič som nenašiel. Čiže ak aj neviete priamo odpovedať,, či by ste mi trocha nepomohli s googlením.
Potrebujem nájsť nejakú knižnicu na c++, ktorá by mala triedu object a pomocou nej by som mohol vytvárať objekty, vykreslovať ich, prepočítavať normály, textúrové coordináty a tak ďalej. všetko jedným príkazom.
Predstavujem si to tak, že len napíšem príkaž napr. vytvor_kocku na určitej pozícií s určitou stranou a tá kocka sa celá uloží do tej triedy, prepočítajú sa normály, textúry a potom druhým príkazom vykreslím celý vektor tých tried, čiže všetky objekty.
Nie že by som si také niečo nevedel urobiť aj sám, ale 1. potrebujem to rýchlo 2. potrebujem to čo najviac optimalizované (proste grafika...)
Ďakujem za rýchlu odpoveď
(Ten príklad s kockou bol len príklad..akože ono to môže vyzerať aj inak, ale aby to bolo tiež také jednoduché)
A ešte mi napadla jedna vec: bolo by najlepšie bay to malo aj nejaký loader .3ds súborov a tiež samozrejme prácu s nimi.