Ahoj, mam kratky dotaz, jde o pretypovani z int na double v C.
int a = 4;
int b;
double c;
c = (double)a;
nemuzu prijit na to, proc mi to nefunguje a prit vypisu promenne 'c' mi program vrati 0.00000 :-(.
Dik.
Ahoj, mam kratky dotaz, jde o pretypovani z int na double v C.
int a = 4;
int b;
double c;
c = (double)a;
nemuzu prijit na to, proc mi to nefunguje a prit vypisu promenne 'c' mi program vrati 0.00000 :-(.
Dik.
a není inicializovaná. Její hodnota bude nahodilá, může být i 0.
hu
tohle je jenom ukazka, v projektu to inicializovane mam.
tady nevidim zadnou chybu.. v projektu to muze byt uplne jinak... doporucuju vypsat co tam mas pred a co vylezlo po...
chyb samozrejme muze byt obrovska spousta, klidne si to muzes prepsat nejakym zasahem mimo rozsah pole a tak
mě to píše 0.500000 - očekávaný výsledek. Testováno v konzolovce, použité IDE C++ Builder XE5.
Jinak ta proměnná mezisoučin být inicializovaná nemusí (aspoň né v této ukázce). Osobně si myslím, že jsi nám ze svého kódu "neodtajnil" to podstatné. V "utajené" části bude chyba.
Co krokovat program a podívat se, co je v proměnných?
hu
Ještě bych zkusil
mezisoucin = 1.0/((double)delitel);
ale moc nevěřím na změnu chování a tím i výsledku
hu
Ok, tak uz jsem na to prisel, mel jsem tam bordel v printf :)
Dik za zajem a rady :)
Vtk.
Ahoj, omlouvám se za hloupý dotaz, ale mohl by mi někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi těmito přetypováními? Na anglických forech sem něco našel, ale asi sem to nedokázal správně pochopit. Díky
b = (float) a;
b = float (a);
#9 Marin
Prvni varianta se pouziva v C.
Druha varianta je preferovana v C++ pred tou prvni, protoze to vice vypada jako volani funkce. V C++ je pak jeste trosku korektnejsi pouziti reinterpert_cast<typ>(promenna). Vetsinou je ale na miste zbystrit, pokud je nekde pretypovani. Obzvlaste u pointeru. U objektu v C++ je to uz vyslovene red flag, to uz muze zpusobit hotovou paseku.
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku