Ahoj,
už cca 14 dní se snažím vyřešit implementaci algoritmu Z-Buffer, ale jediné co se mi povedlo je vytvořit drátěný model objektu (čtverec, trojúhelník, ....) + rotaci, zoom, scale, atp....
Vím, že tam má být takovýhle code:
public void drawPixel(int x, int y, int z, RGB rgb) {
if (z < zbuffer[y][x]) {
pixels[y][x] = rgb;
zbuffer[y][x] = z;
}
}
Ale opravdu nedokážu pochopit jak to tam dát, či jak to s tím vlastně souvisí.
Nevím, zda jsem vůbec řekl s čím potřebuji pomoc.... V podstatě se snažím o obarvení krychle, trojúhelníku pomocí Z-Bufferu, jen nevím jak..(Mám jen ten drátěný model).
Drátěný model => mám vertex a index list.... a pomocí něho pak vykreslím ten objekt.. samozřejmě pomocí pár úprav a poté dehomogenizaci.. atp..
Najde se tu nějaká dobrá duše, která by mi dokázala pomoc ? Nevím, zda odkázání na nějaký článek nebo tak mi pomůže(přečetl jsem už asi půlku googlu...)... Spíše bych potřeboval "code kick".
Budu rád za jakoukoliv radu, která mi pomůže dokončit projekt.
Díky