Ahoj :)
Znova mám menší problém, mám pointer na hru, tento pointer ukazuje na addressu, ktera kdyz tam napisu treba 1337 tak sem v dead modu, a kdyz 999 tak v normal, :) tak, mam checkbox, když na nej kliknete(zaškrtnete ho), muj timer začne vykonavat svou práci, a do addressy psát 1337(vlastne tu timer potrebný není, ale co už:)) avšak když na nej kliknu znova(odškrtnu ho), timer prestane do addressy psát 1337, a ta zustane na hodnote 1337(dead mode). :) avšak uživatel checkbox odškrtnul, takže už dead mode nechce, tak tedy má otázka zní, mohl by mi nekdo poradit, jak udelat, aby se po odškrtnutí vrátila hodnota 999(aneb. normal mode) ? :)
soucre code: (ikdyž nevím, jestli je potrebný) :
private: System::Void checkBox1_CheckedChanged(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) {
if (checkBox1->Checked)
{
timer1->Enabled = True;
}
else
{
timer1->Enabled = False;
}
}
:::::::::::::::::::timer1::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
{
if (checkBox1->Checked)
{
DWORD *Speed_1 = (DWORD*)(*(DWORD*)Address + Speed_ptr1);
DWORD Speed_2 = *(DWORD*)(*(DWORD*)Speed_1 + Speed_ptr2) = 1337;
}
}
Predem díky:)