Dobrý den,
není třeba to protahovat - stačí skrz "SetRenderTarget" nastavit nějaký RenderTarget2D a vrátit to zpět (ihned po změně) pomocí null a obrazovka se najednou vyplní jinou barvou (fialovou namísto modré - kteroužto čistím plochu na počátku všeho kreslení), přičemž stringy vykreslované po této změně již nejsou vidět. (ačkoliv se vrátím přes null a jiné objekty vidím)
Děkuji za vysvětlení!
Fórum › .NET
XNA - změna cíle renderování poškodí další vykreslování
Je to normální chování při přepínání render targetu, kdy je po přepnutí vyplňen fialovou barvu. Fialové se zbavíš jednoduše zavoláním Clear po každém přepnutí render targetu.
Předpokládám, že chyby co ti vznikají jsou způsobené, že se snažíš o něco jako:
-SetRenderTarget(null), Clear(...), vykreslení částí scény
-SetRenderTarget(MujRenderTarget), Clear(...), nějaké kreslení do něj
-SetRenderTarget(null), pokračování ve vykreslování
Předchozí pustup ale není správný, správně by si měl postupovat takhle:
-SetRenderTarget(MujRenderTarget1), Clear(...), nějaké vykreslování
-SetRenderTarget(MujRenderTarget2), Clear(...), nějaké vykreslování
...
-SetRenderTarget(null), zavolat Clear(...), vykreslit kompletní scénu bez dalších změn render targetu
Ne. Prvně čistím celou scénu, pak vykresluji prvky v daném pořadí (což musím - něco je v pozadí, něco v popředí) a najednou dojdu k elementu, který nejsem sto vykreslit rovnou, musím prvně předkreslit a pak vykreslit. Tak změním cíl, udělám si ten objekt a pak zase změním cíl. Čistit tedy nemohu, neboť bych si zničil věci v pozadí a toto by se nyní stalo jediným předmětem. Pak tedy z daného vyplývá, že uprostřed kreslení cíl měnit nemohu? Tak hold musím kašlat na OOP no... (musím nějak dostat dopředu to předrenderování)
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Vykreslování poškození XNA — založil matesz
XNA - vykreslování bez efektu color scale — založil Matěj Andrle
XNA - dynamická změna textury meshe rozbije pohled do dálky — založil Matěj Andrle
3DS max renderování — založil Patoš
3ds Max renderování textury — založil eliska
Moderátoři diskuze