Dobrý den,
ze základní kostky jsem smazal 2 proti sobě stojící strany - zbytek tam stále je. Přesto po exportu do FBX mi breakpoint u volání metody mesh.Draw:
public virtual void Draw()
{
foreach(ModelMesh mesh in Content.Meshes)
{
foreach (BasicEffect effect in mesh.Effects)
{
effect.Projection = Parent.Camera.Projection;
effect.View = Parent.Camera.View;
effect.EnableDefaultLighting();
}
mesh.Draw();
}
}
ani jednou nezastaví aplikaci. A dal jsem ho tam, poněvadž žádný model ve hře nevidím. Říkám si, možná tam musím hodit texturu - že to jinak XNA nebere. Jenže mnou ručně vytvořený FBX (což je věc kterou nechápu - můj FBX se dá lidsky číst, zatímco ten z Blenderu je v jiném formátu), co jsem ho sepsal po paměti, nepotřebuje k viditelnosti žádné textury - prostě jen:
Model: "Model::BottomMesh", "Mesh" {
Version: 232
Properties60: {
Property: "Show", "bool", "",1
Property: "Color", "ColorRGB", "N",0.8,0.8,0.8
Property: "GeometricScaling", "Vector3D", "",1,1,1
Property: "NegativePercentShapeSupport", "bool", "",1
Property: "Lcl Translation", "Lcl Translation", "A+",13,-4,9
}
MultiLayer: 0
MultiTake: 1
Shading: T
Culling: "CullingOff"
Vertices: -35,-19,0,-19,-20,0,1,-19,0,17,-19,0,35,-19,0,-35,19,0,-19,20,0,0,20,0,19,20,0,35,19,0
PolygonVertexIndex: 5,0,-7,1,6,-1,6,1,-8,2,7,-2,7,2,-9,3,8,-3,8,3,-10,4,9,-4
GeometryVersion: 124
LayerElementNormal: 0 {
Version: 101
Name: ""
MappingInformationType: "ByVertice"
ReferenceInformationType: "Direct"
Normals: 0,0,2,0,0,3,0,0,3,0,0,3,0,0,1,0,0,1,0,0,3,0,0,3,0,0,3,0,0,2
}
A vidím krásný šedivý model - tak co je s tím z Blenderu? (vždyť chci jen 4 stěny krychle)
Děkuji.