Dobrý večer, předem se omlouvám jestli je má otázka ve špatné kategorii, nevěděl jsem kam jinak ji dát. Potřeboval bych pomoci s vytvořením vývojového diagramu který vypočítá převrácenou hodnotu. Jsem naprostý začátečník a vůbec si nejsem jist jestli to mám správně ale vypadal zhruba nějak takhle:
Začátek
x
Vypočítej y
y=1/x
konec
Omlouvám jestli je dotaz hloupý a digram naprosto špatně, ale nevím jak jinak by měl vypadat, jestli by se měl větvit nebo má stačí takto sekvenční. Předem děkuji za vaše rady a pomoc.
Fórum › .NET
Vývojoví Diagram
#1 MatějH
Vývojové diagramy se dnes už nedělají, protože by to stejně podle nich nešlo naprogramovat. Ten tvůj příklad je jen sekvence. Vývojáky jsem nikdy nekreslil a tohle je tak primitivní (je to funkce na jeden řádek), že to ani nestojí za to.
#2 Kit
Děkuji za vaší odpoved, můžu se vás zeptat, i když jsou zbytečné a ani to za to nestojí, je ten diagram, ta sekvence správně? Nevynechal jsem tam třeba něco, kdybych to předložil učiteli mohl by proti tomu mít nějaké výhrady, že je tam něco špatně nebo tam něco chybí?
#4 LukoSS
Nejsme tady od toho, abychom za někoho řešili domácí úkoly. Ani netuším, jestli to byl domácí úkol.
Stejně by se podle tvého vývojáku ten program nedal napsat správně.
#4 LukoSS
Dobrý večer, mockrát vám děkuji za vaší odpoved.
#5 Kit
Nechtěl jsem abyste to za mě vyřešili, chtěl jsem jenom vědět jestli to mám správně nebo jsem se aspon svým diagramem přiblížil ke správnému řešení. A jestli jsem správně pochopil diagram byl vcelku v pořádku až na ten test dělitele ten do diagramu přidám a potom bych ho už měl mít správně?
#5 Kit
Ano, fórum tu není od toho, abychom druhým řešili úkoly. Je tu od toho, aby, když se někdo zeptá, tak abychom mu odpověděli/nasměrovali správným směrem. Jelikož je zcela jasné, že jde o nějaký úkol do školy, tak byl ten tvůj první příspěvek obsahově úplně prázdný. Proto jsem psal, že když není co říct, tak je lepší mlčet.