Čau nejde mi C++/OpenGL kód
nevím proč ale nespustí se mi to problém je úplně někde dole
zde je kód:
// kozolovina.cpp : Defines the entry point for the application.
//
#include "stdafx.h"
#include "kozolovina.h"
#include <windows.h>
#include <gl.h>
#include <glu.h>
#include <glaux.h>
HDC hDC = NULL;// Privátní GDI Device Context
HGLRC hRC = NULL;// Trvalý Rendering Context
HWND hWnd = NULL;// Obsahuje Handle našeho okna
HINSTANCE hInstance;// Obsahuje instanci aplikace
bool keys[256];// Pole pro ukládání vstupu z klávesnice
bool active = TRUE;// Ponese informaci o tom, zda je okno aktivní
bool fullscreen = TRUE;// Ponese informaci o tom, zda je program ve fullscreenu
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);// Deklarace procedury okna
GLvoid ReSizeGLScene(GLsizei width, GLsizei height)// Změna velikosti a inicializace
{
if (height==0)// Zabezpečení proti dělení nulou
{
height=1;// Nastaví výšku na jedna
}
glViewport(0,0,width,height);// Resetuje aktuální nastavení
glMatrixMode(GL_PROJECTION);// Zvolí projekční matici
glLoadIdentity();// Reset matice
gluPerspective(45.0f,(GLfloat)width/(GLfloat)height,0.1f,100.0f);// Výpočet perspektivy
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);// Zvolí matici Modelview
glLoadIdentity();// Reset matice
}
int InitGL(GLvoid)// Všechno nastavení OpenGL
{
glShadeModel(GL_SMOOTH);// Povolí jemné stínování Nastavíme barvu pozadí prázdné obrazovky. Rozsah barev se určuje ve stupnici
glClearColor(0.0f, 0.0f, 0.0f, 0.5f);// Černé pozadí
glClearDepth(1.0f);// Nastavení hloubkového bufferu
glEnable(GL_DEPTH_TEST);// Povolí hloubkové testování
glDepthFunc(GL_LEQUAL);// Typ hloubkového testování
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);// Nejlepší perspektivní korekce
return TRUE;// Inicializace proběhla v pořádku
}
int DrawGLScene(GLvoid)// Vykreslování
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);// Smaže obrazovku a hloubkový buffer
glLoadIdentity();// Reset matice
// Sem můžete kreslit
return TRUE;// Vykreslení proběhlo v pořádku
}
#define MAX_LOADSTRING 100
// Global Variables:
HINSTANCE hInst; // current instance
TCHAR szTitle[MAX_LOADSTRING]; // The title bar text
TCHAR szWindowClass[MAX_LOADSTRING]; // the main window class name
// Forward declarations of functions included in this code module:
ATOM MyRegisterClass(HINSTANCE hInstance);
BOOL InitInstance(HINSTANCE, int);
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);
INT_PTR CALLBACK About(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);
int APIENTRY _tWinMain(_In_ HINSTANCE hInstance,
_In_opt_ HINSTANCE hPrevInstance,
_In_ LPTSTR lpCmdLine,
_In_ int nCmdShow)
{
UNREFERENCED_PARAMETER(hPrevInstance);
UNREFERENCED_PARAMETER(lpCmdLine);
// TODO: Place code here.
MSG msg;
HACCEL hAccelTable;
// Initialize global strings
LoadString(hInstance, IDS_APP_TITLE, szTitle, MAX_LOADSTRING);
LoadString(hInstance, IDC_KOZOLOVINA, szWindowClass, MAX_LOADSTRING);
MyRegisterClass(hInstance);
// Perform application initialization:
if (!InitInstance (hInstance, nCmdShow))
{
return FALSE;
}
hAccelTable = LoadAccelerators(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDC_KOZOLOVINA));
// Main message loop:
while (GetMessage(&msg, NULL, 0, 0))
{
if (!TranslateAccelerator(msg.hwnd, hAccelTable, &msg))
{
TranslateMessage(&msg);
DispatchMessage(&msg);
}
}
return (int) msg.wParam;
}
//
// FUNCTION: MyRegisterClass()
//
// PURPOSE: Registers the window class.
//
ATOM MyRegisterClass(HINSTANCE hInstance)
{
WNDCLASSEX wcex;
wcex.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX);
wcex.style = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW;
wcex.lpfnWndProc = WndProc;
wcex.cbClsExtra = 0;
wcex.cbWndExtra = 0;
wcex.hInstance = hInstance;
wcex.hIcon = LoadIcon(hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDI_KOZOLOVINA));
wcex.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
wcex.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
wcex.lpszMenuName = MAKEINTRESOURCE(IDC_KOZOLOVINA);
wcex.lpszClassName = szWindowClass;
wcex.hIconSm = LoadIcon(wcex.hInstance, MAKEINTRESOURCE(IDI_SMALL));
return RegisterClassEx(&wcex);
}
//
// FUNCTION: InitInstance(HINSTANCE, int)
//
// PURPOSE: Saves instance handle and creates main window
//
// COMMENTS:
//
// In this function, we save the instance handle in a global variable and
// create and display the main program window.
//
BOOL InitInstance(HINSTANCE hInstance, int nCmdShow)
{
HWND hWnd;
hInst = hInstance; // Store instance handle in our global variable
hWnd = CreateWindow(szWindowClass, szTitle, WS_OVERLAPPEDWINDOW,
CW_USEDEFAULT, 0, CW_USEDEFAULT, 0, NULL, NULL, hInstance, NULL);
if (!hWnd)
{
return FALSE;
}
ShowWindow(hWnd, nCmdShow);
UpdateWindow(hWnd);
return TRUE;
}
//
// FUNCTION: WndProc(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM)
//
// PURPOSE: Processes messages for the main window.
//
// WM_COMMAND - process the application menu
// WM_PAINT - Paint the main window
// WM_DESTROY - post a quit message and return
//
//
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
int wmId, wmEvent;
PAINTSTRUCT ps;
HDC hdc;
switch (message)
{
case WM_COMMAND:
wmId = LOWORD(wParam);
wmEvent = HIWORD(wParam);
// Parse the menu selections:
switch (wmId)
{
case IDM_ABOUT:
DialogBox(hInst, MAKEINTRESOURCE(IDD_ABOUTBOX), hWnd, About);
break;
case IDM_EXIT:
DestroyWindow(hWnd);
break;
default:
return DefWindowProc(hWnd, message, wParam, lParam);
}
break;
case WM_PAINT:
hdc = BeginPaint(hWnd, &ps);
// TODO: Add any drawing code here...
EndPaint(hWnd, &ps);
break;
case WM_DESTROY:
PostQuitMessage(0);
break;
default:
return DefWindowProc(hWnd, message, wParam, lParam);
}
return 0;
}
// Message handler for about box.
INT_PTR CALLBACK About(HWND hDlg, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)
{
UNREFERENCED_PARAMETER(lParam);
switch (message)
{
case WM_INITDIALOG:
return (INT_PTR)TRUE;
case WM_COMMAND:
if (LOWORD(wParam) == IDOK || LOWORD(wParam) == IDCANCEL)
{
EndDialog(hDlg, LOWORD(wParam));
return (INT_PTR)TRUE;
}
break;
}
return (INT_PTR)FALSE;
}
GLvoid KillGLWindow(GLvoid)// Zavírání okna
{
if (fullscreen)// Jsme ve fullscreenu?
{ChangeDisplaySettings(NULL,0);// Přepnutí do systému
ShowCursor(TRUE);// Zobrazí kurzor myši
}
if (hRC)// Máme rendering kontext?
{
if (!wglMakeCurrent(NULL,NULL))// Jsme schopni oddělit kontexty?
{MessageBoxA(NULL,"Release Of DC And RC Failed.","SHUTDOWN ERROR",MB_OK | MB_ICONINFORMATION);
}
}
if (!wglDeleteContext(hRC))// Jsme schopni smazat RC?
{
MessageBoxA(NULL,"Release Rendering Context Failed.","SHUTDOWN ERROR",MB_OK |
MB_ICONINFORMATION);
}
hRC=NULL;// Nastaví hRC na NULL
if (hDC && !ReleaseDC(hWnd,hDC))// Jsme schopni uvolnit DC
{
MessageBoxA(NULL,"Release Device Context Failed.","SHUTDOWN ERROR",MB_OK |
MB_ICONINFORMATION);
hDC=NULL;// Nastaví hDC na NULL
}
if (hWnd && !DestroyWindow(hWnd))// Jsme schopni odstranit okno?
{
MessageBoxA(NULL,"Could Not Release hWnd.","SHUTDOWN ERROR",MB_OK |
MB_ICONINFORMATION);
hWnd=NULL;// Nastaví hWnd na NULL
}
if (!UnregisterClass("OpenGL",hInstance))// Jsme schopni odregistrovat třídu okna?
{
MessageBoxA(NULL,"Could Not Unregister Class.","SHUTDOWN ERROR",MB_OK |
MB_ICONINFORMATION);
hInstance=NULL;// Nastaví hInstance na NULL
}
}