Dobrý den. Moje situace je taková: v panelu jsem si pomocí tvarů (fillElippse, FillRectangle) nakreslil dělo. Z děla chci střílet kolečka při stisknutí mezerníku, vždy ve směru natočení děla. Vše funguje jak má, jen je zde jeden háček. Vždy, když zmáčknu mezerník, původní střela (kolečko) se vymaže (překreslí) a vznikne nové (vznikne u děla a normálně pokračuje v určeným směru). Prostě, o co mi jde, chci abych mohl střílet více střel za sebou, aniž by se ta předchozí střela překreslila. Aby bylo najednou na obrazovce těch střel víc. Hádám, že se to bude muset dělat přes pole(list?) nebo existuje jiná možnost? Jde o to, že se vždy původní parametry původní střely (XStředu, YStředu) změní na parametry nové. Samozřejmě k pohybu střely používám timer. Díky za radu. Když bude třeba, doplním kód.
Fórum › C / C++
Jednoduchá střílečka
Jo tušim, že asi objektově zatím neprogramuji (myslím, že to bylo doteď je strukturové?). Jsem začátečník, učíme se to ve škole a teď děláme grafiku. No učili jsme se rozpohybovat nakreslenej objekt (je to vůbec objekt, když je to kreslení - Graphics g = e.Graphics?). A teď jsme dělali jednoduchou hru - vystřel a tref jiný vykreslený objekt. Když trefíš, přičtou se body. Každopádně vždy jsme pracovali jen s jedním objektem, v timeru jsme mu vždy měnili souřadnice a tím jsme ho pohybovali. Pokud ale těch střel chci víc, tak přece nebudu jako blázen deklarovat miliardu proměnných pro všechny střely. No, asi koukám, že tohle je pro mě ještě dost těžký šálek kávy...
#3 mbeloch97
Pochybuju že vystřelelíš miliardu střel ;-)
Jinak aby se neustále nevytvářeli nové objekty slouží návrhové vzory jako například pool ;-) Ale to je asi moc :) Jen prostě až střela vyletí z obrazovky tak proměnnou smažeš, toť vše ;-)
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Jednoduchá hra? — založil Balaam
Jednoducha databaze — založil Pavel
Jednoducha grafika — založil patee
Jednoduchá 3D krajina — založil Hego
Jednoduchá grafika — založil Grungy
Moderátoři diskuze