Dobrý den,
ve šňůře bych normálně nacvakal každé políčko na jedno přesné místo a hotovo. Leč stále dodržuji OOP a tak si marně lámu hlavu s tím, co je vlastně herní pole. 2D pole to není - leda bych v něm neustále procházel každý element - což je u této hry, kde není co překreslovat, zcela zbytečné... Navíc bych v poli neměl jak naznačit domeček. Chci nějak obecně vyjádřit herní pole a až v GUI vrstvě jej nějak ztvárnit. Rád bych se také vyhnul listu atd. - když zde se jedná o předem známý a neměnící se model. Vskutku by mi stačilo popíchnutí a už hru vesele dokončím.
Děkuji.
Fórum › .NET
Co za objekt je herní pole hry "Mensch ärgere Dich nicht"?
#1 Matěj Andrle
nevim, proč nenapíšeš "člověče nezlob se"
podle mě tady můžeš bez problému použít List (nebo něco jinýho, co podporuje indexy), kde kazdej prvek bude mí definovanou pozici [x,y] v hrací desce (tohle se týká pouze cesty bez domečků - takže zhruba 40 polí), samotný domečky bych definoval jako další list, kterej bude navázanej na určitej index hracího pole
ce se týče startovní pozice, tak to je speciální List pro každýho hráče
tahle hra tolik polí zas nemá, takže cyklu bych se nebál, stejně max počet hráčů je většinou 4-8
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 18 hostů
Podobná vlákna
Pole ukazatelů na objekt(class) — založil Lukas
Pole objektov, ako vloziť objekt do pola — založil Tomáš
Herní engine — založil Big_Ping
Herní Engine — založil Mihulik
Herni obekty — založil Marvin
Moderátoři diskuze