Zdravím pánové,
mám problém s depth texturou ve framebufferu, defaultně se výpis z framebufferu vyplní červenou. A to i když do ní nic nevykreslím. Správně by výpis měl být bílý a vykreslené objekty by měli mít barvu odstínu šedi(podle toho jakou má objekt hloubku). Můj kód:
GLuint renderTextureID; //textura(textureFormat: GL_RGBA8, pixelFormat: GL_RGBA); GLuint depthTextureID; //textura(textureFormat: GL_DEPTH_COMPONENT24, pixelFormat: GL_DEPTH_COMPONENT); //vytvoření framebufferu GLuint framebufferId; glGenFramebuffers(1, &framebufferId); glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferId); glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, renderTextureID, 0); glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0); glCheckFramebufferStatus(GL_FRAMEBUFFER); glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0); //použití framebufferu
glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferID);
glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, 0, 0); glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0); glClear(GL_DEPTH_BUFFER_BIT); glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0);