Dobrý den,
Nvidia s OpenGL nějak nekamarádí, pročež jediné pro mne vhodné IDE LÖVE nemohu použít. (Zkoušel jsem to zprovoznit skoro týden! Chce to prý mesa, namísto nvidia -> jenže nvidia mi nedovoluje instalovat mesa... :D) V .NET programovat nechci - to by si každý musel instalovat rozsáhlé prostředí .NET. Právě, že bych rád použil LISP/Luu/... Tak když nemohu mít nainstalovaný engine/IDE, doufám, že by mohlo být nějaké interpretovatelné. Jsem v Arch Linuxu a chci vytvořit jednoduchou 2D hru - maximálně falešné 3D. Znám dobře jen DirectX, OpenGL se mi nedaří zprovoznit a tak nevím v čem bych mohl vykreslovat. (Tedy já osobně rád Frame Buffer, leč chci to přenositelné - to je proč nechci .NET...) Zkoušel jsem Zerobrane Studio a to funguje, jen ne jak bych potřeboval. Totiž jak píši - krom DirectX nevím, v čem hru psát, pročež bych rád právě engine/šablonu/visuální programování - zkrátka abych se mohl starat jen o logiku a z grafiky řešil jen sprity, barvy, layout, ... (Chci něco menšího než Unity - to je jako brát raketomet na bakterii!)
Děkuji.
Fórum › Offtopic
Interpretovatelné IDE/engine?
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 16 hostů
Podobná vlákna
Herní engine — založil Big_Ping
3D game engine — založil Jarda
Herní Engine — založil Mihulik
Unreal Engine 4 — založil PeePus
Moderátoři diskuze