Připojen obrázek.
Co treba si udelat 2 tabulky?
Druh sazky
id, nazev
0, cislo
1, rada
2, sloupec
3, sude
4, liche
Seznam policek pro sazku
id, typ, oblast, znacka, cisla (typ sazky, poloha policka pro sazeni, eznam cisel, ktere sazka zahrnuje)
0, 0, (x1,y2,x2,y2), (x,y), (0) - pro sazeni na nulu je v seznamu cisel jenom nula; poloha, kde je mozne kliknout sazku by mela byt vetsina z prostoru uvnitr nuly (okraje pak vyuzijes pro sazeni na rady)
...
40, 4, (x1,y2,x2,y2), (x,y), (1, 3, 5, ... licha cisla) - ciha cisla, typ sazky je 4
Pak ti staci vyhledat polohu, kam clovek kliknul a pridat mu do seznamu vsazenych id ze "Seznam policek pro sazku". A podle tohoto id budes schopen mu do nane oblasti vykreslit i znacku. Pri opetovnem kliknuti najdes vsechny id, ktere se shoduji s tim v oblasti. Pokud je pocet vetsi nez 0, tak je smazes a odstranis znacku z herniho planku, jakoze hrac zrusil sazku.