Udesne se to kouse a ja nevim proc...
done = 0; // konec?
while (!done) // hlavní cyklus
{
keys = SDL_GetKeyState(NULL);
control();
DrawGLScene(); // vykreslení scény
SDL_Event event; // události
while (SDL_PollEvent(&event)) // zpracovává události
{
if (event.type == SDL_QUIT) // požadavek na ukončení
{
done = 1; // konec
}
if (event.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN){ // stisknuto tlačítko myši
if(event.button.button == SDL_BUTTON_MIDDLE){ // střed
middle_b = true;
px = event.motion.x;
py = event.motion.y;
}
if(event.button.button == SDL_BUTTON_LEFT){ // levé tlačítko
left_b = true;
}
if(event.button.button == SDL_BUTTON_RIGHT){ // pravé tlačítko
right_b = true;
}
if(event.button.button == SDL_BUTTON_WHEELUP){
zpos += 5.0;
}
if(event.button.button == SDL_BUTTON_WHEELDOWN){
zpos -= 5.0;
}
}
if (event.type == SDL_MOUSEBUTTONUP){ // uvolněno tlačítko myši
if(event.button.button == SDL_BUTTON_MIDDLE){ // střed
middle_b = false;
}
if(event.button.button == SDL_BUTTON_LEFT){ // levé tlačítko
left_b = false;
}
if(event.button.button == SDL_BUTTON_RIGHT){ // levé tlačítko
right_b = false;
}
}
if(event.type == SDL_MOUSEMOTION){
pos.x = event.motion.x;
pos.y = event.motion.y;
rel.x = event.motion.xrel;
rel.y = event.motion.yrel;
}
}
}
No f-ce control() kontroluje setisknute klavesy, mys a na tomto zaklade meni nejruznejsi promene hybajici mym 3D svetem :-)