odrbávací algoritmus v případě, že jde o reálné peníze, je poměrně snadný. Sám jsem takový navrhoval pro jednu firmu v zahraničí. V podstatě jde o to, že se na algoritmus nedíváte tak, že to je nějaká náhodnodst, ale díváte se na to z pozice prodejce služby. Tou službou je "pocit štěstí", který prodáváte zákazníkovi. A každá služba má nějakou cenu. Cenu si stanoví prodejce. Aby prodejce správně nastavil cenu, je třeba vědět o zákazníkovi co nejvíce informací.
Trochu zde odbočím, když budete prodávat třeba čepice, přijde klient, omrknete zákazníka okem coby správný trhovec a když uvídíte, že to je chudák ze sousední vesnice, řeknete mu cenu 100 Kč. Když ale uvidíte, že zákazník přijel v posledním modelu Mercedesu, má na rukou zlatý prsteny a okolo krku masivná zlatý řetěz, řeknete mu cenu 5000 Kč. Nebo ne?
Když tedy prodáváte služby "pocit štěstí", je to stejné. Musíte omrknout zákazníka, získat o něm informace. Přes internet to jde snadno. Víte odkud se připojuje, z jaké země. Zákazník musí vložit do hry peníze, čili znáte jeko bankovní kartu, kdo ji vydal, jaká banka. to je cenná informace. Dost letí, že mu "jako" peníze do začátku půjčíte a dokonce ho z těch "jako" půjčených peněz necháter vyhrát třeba 10%. Ovšem, aby je mohl dostsat, musí hrát dál a v následujících kolech je stejně prohraje.
Dále znáte vlastní situaci. Podobně jako trhovec s čepicemi ví, kolik čepic má skladem, jaká je jeho vlastní finančmí situace, zda nutně potřebuje prachy nebo si může dovolit oddmítat zákazníky. Tak také při prodeji "pocitu štěstí" víte kolik máte hráčů, kolik hráči sází, jak moc jsou asi chudí a bohatí. Podle toho si můžete dovolit velkorysost.
Jde o to, aby vám zákazníci neutekli, tak musejí občas něco vyhrát. Ale jen tolik, aby neutekli. Aby měli ten "pocit štěstí" a doufali, že příště vyhrají více a tudíž sázeli.
Z historie zákazníků musíte průběžně dělat statistiku, aby jste zjistili kolik zákazníků se vrací. Dobrý přístup je nového zákazníka nechat něco malého vyhrát, aby se vrátil a zkusil to znova. Když se vrátí, musí vícekrát vsadit než dříve, aby opět vyhráli. Tzn. při první návštěvě třeba otočí 4 kola a při 4. vyhrají 20% vkladu.
Aby vyhráli opět, musí následně otočit 6 kol i více nebo prosázet učitou částku. Kolik má zákazník vyhrát, tj, dostat ten "pocit štěstí", to spočítá program, podle toho, kolik celkově za všechny návštěvy vsadil a kolik už dříve zákazník vyhrál (čili kolikrát již jste mu poskytli "pocit štěstí". Kolik procent to bude závisí na vaší lačnosti po penězích. Když to přeženete a zákazníci (hráči) budou málo vyhrávat, tak vám utečou. Když to přeženete na druhou stranu a dovolíte jim hodně vyhrávat (budete "pocity štěstí" rozdávat velkoryse), nic moc nevyděláte, případně zbankrotujete.
To je celé.
Databáze zákazníků - hráčů se dělá v MySQL, zbytek design je v PHP.
Mnohem větší problém než odrbávací algoritmus je reálné zúčtování peněz. Totiž přes jakou firmu budete odrbávání , neboli prodej "pocitu štěstí" :) provozovat, kde takovou firmu registrovat, přes jaký bankovní systém a do jaké banky, v jaké zemi se peníze budou shromažďovat a na jakém serveru, kde to v reálu poběží. Když toto začnete řešit, zjistíte, že to je fakt celkem problém.
Hodně štěstí :)