Bez kódu, ale funkční? – Visual Basic – Fórum – Programujte.com
 x   TIP: Přetáhni ikonu na hlavní panel pro připnutí webu

Bez kódu, ale funkční? – Visual Basic – Fórum – Programujte.comBez kódu, ale funkční? – Visual Basic – Fórum – Programujte.com

 

Vlákno bylo úspěšně vloženo.
Pokud sám přijdeš na řešení, nezapomeň ho sem přidat!
Jorya
~ Anonymní uživatel
25 příspěvků
24. 8. 2015   #1
-
0
-

Dobrý den,

Jsem amatér a programuji jen tak pro zábavu. Při editaci programu jsem měl modrou smrt a vznikla prakticky tato situace - kód zmizel:

https://social.msdn.microsoft.com/Forums/vstudio/en-US/350f30a6-8fcf-4a6d-a651-f73921faf1b8/system-error-h80041feb

Soubor s kódem, nelze ve VB načíst:

(chyba: Error    1    Unable to open module file 'C:\Users\.............\Bohuslavice nad Metují\Bohuslavice nad Metují.vb': System Error &H80041feb&).

Když ho otevřu v poznámkovém bloku, tak v něm jsou jen prázdné znaky (kupa mezer). Ale pokud v VB program spustím chová se tak, jako by měl - z toho usuzuji, že kód nebyl úplně ztracen. Proto by mě zajímalo, jak kód získat zpět, jestli je uložen ještě někde? Nebo lze udělat nějaký návrat před výskyt chyby?

Předem děkuji za vyjádření.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.192.26.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
24. 8. 2015   #2
-
0
-

#1 Jorya
Pokud kód v editoru vidíš, pak daný soubor ulož přes "Save As" -> to za každou cenu přemaže původní soubor. Jinak je to ztraceno. (Uložit jako)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.154.–
Jorya
~ Anonymní uživatel
25 příspěvků
24. 8. 2015   #3
-
0
-

#2 Matěj Andrle
Kód v editoru nevidím, soubor pomocí editoru ani nelze otevřít. Přesto se program chová, tak jak má.

Nahlásit jako SPAM
IP: 213.192.26.–
Matěj Andrle+1
Grafoman
24. 8. 2015   #4
-
-1
-
Mimo téma
Kit -

#3 Jorya
Jo, když nevíte ani, copak je to kompilace, virtuální stroj, CIL, ... Kód naleznete jedině po dekompilaci. Ovšem to vše se musíte naučit sám - zdrojů jest dost. (Google odpoví na vše kýžené.)

Nahlásit jako SPAM
IP: 78.136.181.–
Jorya