Ahojte, jsem žák střední průmyslové školy, studuji obor automatizace a jsem ve 4. ročníku.
Na programování jsem dostal od učitele prý nejtěžší úlohu z laboratoře a to je programování mikrovlnné trouby. V C jsme začali programovat až teď, jinak 2 roky zpět jsme programovali v C#. Je to docela změna, oproti tomu, co jsme programovali ve druháku v C# a co teď. Učitel mi pouze řekl, že pro mě je prioritní naučit se vyslat na dynamický displej nějakou hodnotu, aby mi to napsalo např. 1234. Úloha je ale daleko propracovanější než tenhle kousek. Přikládám schéma zapojení. A mou otázkou je, mohl by mi někdo poradit, jak začít programovat tuto úlohu, některé potřebné příkazy a funkce pro tuto úlohu a také mi vysvětlit, jak zařídím, že hodnoty co pošlu, pošlu zrovna na displej. Předem děkuji za pomoc a vysvětlení. :-)
Fórum › C / C++
Pomoc s programem v C
Ono to bude hodne zalezet na pouzitem procesoru...
Kazdopadne se bude prinejmensim hodit preruseni od timeru kazdou milisekundu, zjistis, jestli neni tlacitko sepnute, vypnes segment, prehodis data, zapnes dalsi (samozrejme to bude v poli, nebo v nekolika polich, ktere budes prepinat kazdych par sekund) a tak dale
No treba u AVR procesoru nastavis mod CTC (Clear Timer on Compare) - nastavis hodnotu (idealne na jednu ms + vhodny prescaler), a kdyz timer napocita k teto hodnote, vynuluje se. Zaroven se da zapnout zpracovani preruseni.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 83 hostů
Podobná vlákna
Pomoc s programem ... — založil Bublina
Pomoc s programem — založil Janička
Pomoc s programem — založil Zugi
Pomoc s programem C++ — založil Marek