Zdravím všetkych programátorov aj študentov programovania a vlastne všetkych [;-)]
Obrátil by som sa na vás s malou prozbou.
V pondelok mam obhajovať semestrálnu prácu.
Potreboval by som sa len opýtat na pár vecí ohladom fungovania môjho kódu.
Som uplný začiatočník kod som troška upravil so suhlasom majitela no neviem presne čo všetko je tam a ako to pracuje
Len vysvetliť ako presne funguje.
človeku ktorý sa vyzná to zabere určite 5min
Som začiatočník uplný práve to len študujem.
Ak by sa niekto našiel nechajte prosim kontakt meil pošlem main s kodom
Velmi pekne ďakujem
Fórum › C / C++
Jazyk C -Vysvetlenie, pomoc
#1 prometheus7
Pravidla jsi porušil už tím, že jsi převzal práci někoho jiného. Navíc jsi ji nepochopil.
Ukaž zde části kódu, kterým nerozumíš s popisem toho, čemu nerozumíš. Možná ti někdo poradí.
Dobry den chtel bych se akorat zeptat zdali mi nevi nekdo pomoc, uz si fakt nevim rady mam VLC aplikaci asik s 4 formulari pracuju v programu turbo c++ a v kazdem formulari je predem nadefinovana trida s jednou dedicnou tridou, potrebujem nasledne data z jednoho formulare predat do jineho formulare jenze pres objekt me to nepusti jelikoz nemam konstruktor ktery ale nejde vytvorit ze zahadnych problemu dokonce ani destruktor. takze nemuzu manipulovat s daty mezi formulari coz ovsem potrebuju. Dale jsem zkousel vicenasobnou dedictnost taky mi to neproslo. Nevim zdali jsem to dobre vysvetlil ale pro lepsi vizualizaci posilam kod
#ifndef Treti2H
#define Treti2H
//---------------------------------------------------------------------------
#include <Classes.hpp>
#include <Controls.hpp>
#include <StdCtrls.hpp>
#include <Forms.hpp>
#include <ExtCtrls.hpp>
#include <ExtCtrls.hpp>
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <istream>
#include <sstream>
//---------------------------------------------------------------------------
class TTreti : public TForm
{
__published: // IDE-managed Components
TLabeledEdit *LabeledEdit1;
TLabeledEdit *LabeledEdit2;
TLabeledEdit *LabeledEdit3;
TLabel *Label1;
TButton *Button1;
TButton *Button2;
TLabel *Label2;
TLabel *Label3;
TButton *Button3;
void __fastcall Button2Click(TObject *Sender);
void __fastcall Button1Click(TObject *Sender);
void __fastcall Button3Click(TObject *Sender);
private: char jmeno[20]; // User declarations
char prijmeni[20];
char trida[3];
int velikost;
public: char * Jmeno();// User declarations
char * Prijmeni();
char * Trida();
TTreti();
__fastcall TTreti(TComponent* Owner);
};
//---------------------------------------------------------------------------
extern PACKAGE TTreti *Treti;
//---------------------------------------------------------------------------
#endif
Konstruktory tam máš, ale asi pro tebe bude jednodušší na ně nesahat.
Pokud se ten form vytváří přes CreateForm, tak je ukazatel na instanci nejspíš uložen v té proměnné Treti.
extern PACKAGE TTreti *Treti;
...
Application->CreateForm(__classid(TTreti), &Treti);
Podobně i u dalších formů. Pokud je vytváříš "ručně", tak si do příslušných proměnných tu hodnotu ulož sám při vytvoření.
Treti = new TTreti...
Předpokládám, že máš vždy jen jednu instanci každého formu, takže ti to takhle bude stačit. Pak se ke všem formům dostaneš přes tyto proměnné.
#include "druhy.h"
#include "treti.h"
...
Druhy->...
Treti->...
Přidej příspěvek
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Podobná vlákna
Prosím o pomoc, spěchá - jazyk C++ — založil SYS.ErrorCZ
Pomoc.... nějaká chybka prosím pomoc - více v podrobném popisu — založil tkstudent
Pomoc, pomoc s úkolem (matice v Delphi) — založil maxikp
Moderátoři diskuze