void SaveImage()
{
GdiplusStartupInput gdiplusStartupInput;
ULONG_PTR gdiplusToken;
GdiplusStartup(&gdiplusToken, &gdiplusStartupInput, NULL);
UINT size = mSize.y * mSize.x;
std::vector<BYTE> vImageData(4 * mSize.x * mSize.y);
for (int i = 0; i < size; ++i)
{
vImageData[4 * i] = (BYTE)(mImage.at(i).x * 255);
vImageData[4 * i + 1] = (BYTE)(mImage.at(i).y * 255);
vImageData[4 * i + 2] = (BYTE)(mImage.at(i).z * 255);
vImageData[4 * i + 3] = 0xFF;
}
Bitmap bmp(mSize.x, mSize.y, 4 * mSize.x, PixelFormat32bppARGB, &vImageData[0]);
Gdiplus::Graphics *g = Gdiplus::Graphics::FromImage(&bmp);
CLSID bmpClsid = { 0x557cf400, 0x1a04, 0x11d3, { 0x9a, 0x73, 0x00, 0x00, 0xf8, 0x1e, 0xf3, 0x2e } };
int b = bmp.Save(L"vystupVzor.bmp", &bmpClsid, NULL);
GdiplusShutdown(gdiplusToken);
}
Ahoj nějakým způsobem jsem dal do kupy tuhle metodu, akorát při volání destructoru "Image" program spadne.