Ahojte, robim re-make hry Pong a neviem ako si poradim problemom ,ze ako odrazim loptu. Napriklad ked dopadne na stred tak chcem aby isla rovno ,proste aby to nebolo len zmenenie hodnot na osi na opačnú. Je mi jasné že to bude niečo s cosinusom a sinusom ,ale neviem ani aky uhol tam je.Vedel by mi niekto vysvetlit ako sa to robi? Vdaka
Fórum › C / C++
SFML - odraz lopty
#1 Twit
spíš tak, že o kolik procent je to mimo střed plotny, tak o tolik vždy do boku.
Pak s balónem pohybovat, něco jako: Top = y--; Left = x+ (vypočítat krok z procent mimo střed);
Taky se tam připočítává, jestli se plotna v době odrazu pohybovala, a kterým směrem.
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 110 hostů
Podobná vlákna
Odraz objektů v delphi — založil mnichovice
Pong game - Algoritmus na odrážanie lopty — založil Pig
SFML Kolilze — založil Kenvelo
SFML - grafické pole — založil Kenvelo
SFML - Dynamická alokace paměti — založil Kenvelo
Moderátoři diskuze