Ahojte, ako funguje odraz lopty v Pong game? Treba to rátať cez uhly vektorov? Ďakujem :)
Fórum › C / C++
Pong game - Algoritmus na odrážanie lopty
Tak normalne se uhel odrazu rovna uhlu dopadu. Klasicka fyzika. U Pongu k tomu jeste muzes i pripocitavat rychlost pohybu hrace k vertikalni slozce pohybu micku v dobe odrazu. Pripadne si s tim trochu hrat.
Vedeli by ste mi ešte poradiť ,potrebujem vykresliť obdĺžnik až po uplynutí 10 sekúnd od začiatku ,avšak niečo také ako
elapsed2=clock.getElapsedTime();
// vykreslovaacia časť
if (elapsed2.asSeconds()>10)
okno.draw(thunder);
if podmienka je správna a funguje,testoval som to s výpisom ...
Zjistit počet nových příspěvků
Přidej příspěvek
Toto téma je starší jak čtvrt roku – přidej svůj příspěvek jen tehdy, máš-li k tématu opravdu co říct!
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku
×Vložení zdrojáku
×Vložení obrázku
×Vložení videa
Aktuálně jsou podporována videa ze serverů YouTube, Vimeo a Dailymotion.
×
Uživatelé prohlížející si toto vlákno
Uživatelé on-line: 0 registrovaných, 39 hostů
Podobná vlákna
SFML - odraz lopty — založil Twit
Game Maker — založil Samuel Lehotský
In-game Videa — založil DeadMan
Tkinter Game — založil Hike Mike
Delphi in game — založil Arlene
Moderátoři diskuze