Na tomto http://www.dotnetspider.com/…ne.aspx je popsán záznam microfonu do souboru asi je to poněkud v odlišném programovacím jazyku než bych potřeboval já C#
potřeboval bych vědět kde dělám chybu? přikládám sken
Na tomto http://www.dotnetspider.com/…ne.aspx je popsán záznam microfonu do souboru asi je to poněkud v odlišném programovacím jazyku než bych potřeboval já C#
potřeboval bych vědět kde dělám chybu? přikládám sken
#2 BDS
rada nepomáhá viz příloha díky
ps
beru na vědomí.
#3 visk
to bude tím, že se tou radou neřídíš:
tohle není "Microsoft.VisualBasic", ale "Microsoft VisualBasic for App.."
Microsoft.VisualBasic najdeš pod Assemblies->Framework
(poprvé jsem to nenapsal úplně podrobně, neměl jsem po ruce VS a věřil jsem, že to najdeš)
#6 visk
Fakt na tento styl fóra nejsem zvyklý
pochopitelně tuto stánku znám https://naudio.codeplex.com/ ale mě při stahování knihovny napíše že je tam virus viz příloha
a ani nevím jak ji připojit do visual studia 2015 comunity
#7 visk
Pokud začínáš, doporučuji začít se základy.
Mimochodem, to MCI jsi taky nerozchodil?
ps, nevím jestli to "virus" obsahuje nebo ne, ale případně to zkus stáhnout třeba přes EDGE. A připojíš to nejspíš podobně jako Winmm.dll, použití se dočteš v dokumentaci. Pokud neumíš anglicky, tak si zprovozni v prohlížeči doplněk pro překlad stránek (nebo to dělej ručně pomocí google translate). Ale pokud se chceš programování věnovat, tak se nevyhneš učení se anglicky, pokud se angličtinu učit nechceš, tak se na programování vykašli (protože automatický překlad zatím moc "nepřemýšlí").
#1 visk
no problém je v tom, že téměř veškerá dokumentace je v AJ......
pro záznam zvuku se normálně používá DirectX a nějaká podpora WinAPI x32/x64 funkcí
a programuje se to v C nebo C/C++ např. jako DLL knihovna.
pro C# v řízeném kodu můžeš použít wrapper řízených knihoven CLR/CLI a to
konkrétně SlimDX nebo SharpDX nebo XNA (i novou verzi) a dále UNITY.
záleží na tom jak moc si zběhlý s DirectX. Dále to lze naprogramovat v UWP v C++/CX
nebo UWP C# nebo UWP VBas atd. vše UWA je JEN pod Windows 10.
Takže jak vidíš možností máš opravdu MNOHO.
Když zadáš do googlu heslo "capture sound from microphone DirectX" vyjedou ti stohy návodů třeba
http://stackoverflow.com/questions/17407726/capture-sound-from-microphone-using-directx-directsound
nebo můžeš zadat "UWP capture sound from microphone " a vyjedou ti návodu pro Windows 10 v C# nebo C++/CX
problém ale je že všechno je v AJ je to universální jazyk obzvláště v oblasti počítačů
s češtinou asi určitě neuspěješ... nevim jak moc seš dobrej programátor ale možná
by se vyplatilo Unity protože ho Microsoft podporuje nebo případně SharpDX nebo SlimDX
protože programovat to v NativeDirectX(9,11,12) + C/C++ je poměrně dost náročná a dlouhodobá záležitost a docela
se zapotí i zkušenej programátor.
#4 BDS
to bude tím, že se tou radou neřídíš:tohle není "Microsoft.VisualBasic", ale "Microsoft VisualBasic for App.."
Microsoft.VisualBasic najdeš pod Assemblies->Framework
(poprvé jsem to nenapsal úplně podrobně, neměl jsem po ruce VS a věřil jsem, že to najdeš)
#4 BDS
díky velice pomohlo to už to funguje podle mých přestav škoda že tady není panáček který pleská
Ano, opravdu chci reagovat → zobrazí formulář pro přidání příspěvku